عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا در خاش

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم محوری غبار روبی مزار شهدا در خاش برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ - 07February 2019

عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مراسم محوری غبارروبی مزار شهدا همزمان با سرتاسر ایران اسلامی با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان در گلزار محمدی شهرستان خاش برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین دهقان» امام جمعه شهرستان خاش اظهار داشت: رشادت‌های شهدا در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس باعث پایداری و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران است و پاسداشت این خون شهدا حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است.

وی گفت: پیروی از ولایت فقیه در تمام امورات راه‌گشا و گره‌گشای مشکلات و گرفتاری‌هاست و پایبندی به قانون و شریعت اسلامی راز اقتدار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه بدخواهان نظام است.

در ادامه حاضران در این مراسم ضمن قرائت فاتحه و غبارروبی مزار شهدای گمنام با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار