رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

انقلاب اسلامی به دنبال مدل جدید پیشرفت است

حجت‌الاسلام «محمد قمی» گفت: انقلاب اسلامی مدل و چارچوب دیگری انتخاب کرده و دنبال الگوی جدید پیشرفت است.
کد خبر: ۳۳۱۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ - 07February 2019

انقلاب اسلامی به دنبال مدل جدید پیشرفت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در «همایش جبهه فرهنگی انقلاب» در ساری علت پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی را معجزه دانست و اظهار داشت: باید در این مسیر از ظرفیت همه بخش‌ها بهره گرفت.

وی انقلاب اسلامی را مدیون حضرت فاطمه زهرا (س) و سیره فاطمی دانست و افزود: هرچقدر شرایط جنگی و دفاعی انقلاب اضطراری‌تر می‌شود باید به این مدل توجه کرد.

قمی با عنوان اینکه مدل جدیدی برای زندگی و سبک زیستن انتخاب کرده‌ایم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی مدل و چارچوب دیگری انتخاب کرده است و دنبال الگوی دیگر پیشرفت است.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی پیشرفت به ارمغان می‌آورد، گفت: اکنون وقت بلوغ و پختگی انقلاب اسلامی است و باید چاره اندیشی در مقام عمل داشته باشیم و عزم ما جزم شود تا گره‌ای از فراروی انقلاب باز کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: ائتلاف و نحوه جمع شدن و انسجام تشکل‌های فرهنگی امری ضروری است و باید مدل مقابله و جنگیدن را تغییر دهیم و الگوی متفاوتی برای پیشرفت انقلاب در پیش گیریم.

قمی دنیای آینده را دنیای تصویر عنوان کرد و از تشکل‌ها و جبهه فرهنگی خواست برای آن دوره برنامه‌ریزی کنند و گفت: در گام اول باید طرز و مدل جنگیدن برای پیشرفت را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار