مسئول جبهه فرهنگی انقلاب مازندران خبر داد؛

شناسایی 10 هزار فعال فرهنگی در استان مازندران

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب مازندران از شناسایی 10 هزار فعال فرهنگی و سه هزار مجموعه فرهنگی در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۳۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 07February 2019

شناسایی 10 هزار فعال فرهنگی در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، بابایی مسئول جبهه فرهنگی انقلاب مازندران در «همایش جبهه فرهنگی انقلاب» ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که پیش از ظهر امروز در ساری برگزار شد، با اشاره به شناسایی 10 هزار فعال فرهنگی و سه هزار مجموعه فرهنگی در استان اظهار داشت: این افراد و مجموعه‌ها در حوزه‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

وی با تاکید بر واگذار امور فرهنگی به مردم، افزود: متاسفانه کار فرهنگی درگیر بروکراسی اداری شده است و این مسئله در حوزه فرهنگ آسیب‌زا است.

این مسئول با اشاره به اینکه در 14 شهرستان ستاد جبهه فرهنگی شکل گرفته و فعال است تصریح کرد: مجموعه‌های تحت پوشش جبهه فرهنگی انقلاب در استان تاکنون موفقیت‌های چشمگیری داشته است.

بابایی ادامه داد: امیدوارم بحث انساج مجموعه‌های فرهنگی با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم حرکت جدی تری را شاهد باشیم.

مسئول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مازندران با اظهار اینکه مازندران همواره ولایتمداری خویش را به اثبات رسانده است تصریح کرد: امیدواریم با هدایت های رهبری معظم انقلاب و مسئولان دخیل در امر فرهنگ، شاهد رشد چشمگیر انسجام در حوزه فرهنگی باشیم.

«محمدحسین طبرستانی» مسئول جبهه فرهنگی هیئت‌های مذهبی استان نیز، انسجام و اتحاد زیرمجموعه جبهه فرهنگی را لازم دانست و گفت: مسجد باید در این زمینه باید محور و اساس قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه مازندران را باید کلان‌شهر دید تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیازمند چابک سازی در ساختار و امور و به یک سازمان اندیشه ورز و اورژانس تبلیغی نیازمند است.

«سید امیر سادات کرمی» مسئول بسیح دانشجویی مازندران با اشاره به ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی اظهار داشت: باید در هر شهرستان یک خط فکری دنبال و مسئله‌یابی شود.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار