فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان؛

دفاع از مظلومین جهان برجسته‌ترین آرمان انقلاب

سردار مرتضی کشولی گفت: دفاع از مظلومین جهان از برجسته‌ترین آرمان‌های انقلاب است.
کد خبر: ۳۳۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ - 07February 2019

برای آرمانهای انقلاب دنبال دفاع از مظلومین جهان هستیمبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار«مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، لرستان عصر امروز در مراسم بزرگداشت عملیات والفجر 8 اظهار داشت: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شعار ملت ایران بود که هر کدام مفاهیم بسیارسنگین و بلندی دارد که از وابستگی صد درصدی به آمریکا مردم خواستار استقلال شدند و جمهوریت نظام یعنی حاکمیت مردم است.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار حکومت اسلامی شدند و بعد از 40 سال همچنان حکومت شکل و جوهره دینی و انقلابی خود را حفظ کرده است، افزود: شعار نه شرقی و نه غربی درپاسخ به زورگویی های دولت های شرق و غرب بود و اینکه باید وابستگی به شرق و غرب نداشته باشیم و بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب و پشت سر گذاشتن جنگ، فتنه های سیاسی، فرهنگی باید ببینیم آیا به اهداف انقلاب رسیدیم یا نرسیدیم، آیا از اهداف کمی منحرف شدیم و یا به اهداف رسیده ایم؟ و اگر رسیده ایم دلیل برخی مشکلات در جامعه و برخی مسئولان چیست؟

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: شکل حکومت را مردم ایران با حضور  98 درصدی خودمشخص کرده و جمهوری اسلامی را برگزیدند و قانون اساسی کشور ایران صد درصد دینی، اسلامی و قانونی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در 40 سالگی خود در اوج عزت و اقتدار است، بیان کرد: برای آرمانهای انقلاب دنبال دفاع از مظلومین جهان هستیم و سر عهد وپیمان خود خواهیم ماند. پیش شرط ترامپ رئیس جمهور آمریکا دست کشیدن ایران از قدرت منطقه ای است ولی این اتفاق نخواهد افتاد.

کشکولی با اشاره به اینکه بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی هم شکل حکومت و هم جوهره دینی آن را حفظ کردیم، بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند اگر مردمی حکومتی را نخواهند این حکومت پایه های مشروعیت خود را از دست داده است و خیمه نظام اسلامی برپا نمی شود و می بینیم که در کشور ما مردم خواهان نظام و حکومت اسلامی هستند و از انقلاب دفاع می کنند و اگر در حال حاضر گرانی، تورم، دزدی، خلاف و ناهنجاری وجود دارد آیا اینها به دین، نظام و انقلاب ارتباط دارد یا به خاطر عملکرد برخی مسئولان است؟

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی و نظام مردم نقش تعیین کننده دارند و همه مسئولان را خود انتخاب می کنند، گفت: الان گوشت قرمز از 20 هزار تومان به 80 هزار تومان رسیده است و در حال بالا رفتن است و خود ما مردم نقش اصلی را در به وجود آمدن این اتفاقات داریم. چون شکل حکومت، رهبری، رییس جمهور، نمایندگان مجلس را مردم تعیین می کنند و انتخاب های مردم وضعیت جامعه را مشخص می کند.  کارکرد رهبری این است که کشور را از دست بیگانگان خارج کرده و به دست مردم داده است و راه را به آنها نشان داده تا استفاده کنند و این خود مردم هستند که با انتخاب خود مسئولان را انتخاب و اتفاقات جامعه را رقم می زنند چون رهبری به عنوان دیده بان راه درست را به ما نشان داده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه مردم باید در رایی که می دهند دقت کرده و بر اساس شایستگی انتخاب کنند، خاطر نشان کرد: باید به نمایندگانی که امین وپاکدست باشند رای بدهیم. برخی ها دزد و پارتی باز هستند و در امانت خیانت می کنند هر مدیری باید به تناسب مسئولیتی که می پذیرد امانت دار باشد.

کشکولی با بیان اینکه مردم اصل هستند ومسئولان نوکران مردم هستند، اظهار داشت: مطالبه گری باید وجود داشته باشد، باید تبلیغ کنیم که مسئولان کار انجام دهند. اینطور نیست که همه مسئولان پاک دست نیستند. بیشتر مسئولان پاک دست، مردمی و سالم هستند شاید کمتر از یک درصد مشکل داشته باشند ولی همین مقدار هم زیاداست باید نقاط قوت را هم دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها