به مناسبت روز نیروی هوایی صورت گرفت؛

دیدار جمعی از پرسنل نیروهای مسلح با امام‌جمعه شهرستان نکا

جمعی از پرسنل نیروهای مسلح شهرستان نکا با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۳۳۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ - 08February 2019

دیدار نیروهای مسلح با امام جمعه شهرستان نکابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جمعی از پرسنل نیروهای مسلح شهرستان نکا با حضور در بیت امام جمعه این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر و فاطمیه ضمن دیدار با امام جمعه و برنامه مداحی و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)، پیمانی دوباره با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی بسته و اعلان همبستگی کردند.

«مهدی متوسلی» فرمانده سپاه نکا، سه عامل اصلی حادثه انقلاب اسلامی را اهتمام مردم و اتکا به قدرت لایزال الهی، اتکا به قدرت خدا، رهبری الهی حضرت امام خمینی (ره) و وحدت حول محور ولایت بر شمرد و اظهار داشت: تا وقتی این سه عامل وجود دارد این انقلاب ادامه دارد و ان‌شاءالله به انقلاب عصر ظهور خواهد رسید.

وی با بیان اینکه امروز ایمان مردم را داریم و باید اتکا به قدرت خدا را در بین مردم و مسئولین داشته باشیم، تصریح کرد: هدف از دیدار امروز را حمایت از ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: این دیدار نمادی از وحدت بین نیروهای مسلح است و به برکت این وحدت است که امروز نیروهای مسلح ما در تمام دنیا در اوج اقتدار هستند.

زارع  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه این برنامه، نماد و اتحاد نیروهای مسلح تحت امر و تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری است، گفت: همچنین نشانه این اتحاد و همبستگی، اقتدار ما در سراسر مرزها و خارج از مرزهای ماست.

وی افزود: امسال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و دشمن در هر دهه برنامه‌هایی در مبارزه با ما داشت که در سه مقوله تغیر رفتار، مهار و برنامه ریزی و براندازی را در دستور کار خود دارند.

این مقام مسئول افزود: باید با همدلی و همپوشانی، اتحاد و حفظ هوشیاری و اشراف اطلاعاتی، بتوانیم حافظ و خدمتگذار این انقلاب باشیم.

صادقی فرمانده نیروی ارتش در پادگان شهید آبشناسان نیز گفت: اقتدار نیروهای مسلح چیزی نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت.

وی افزود: هر جا صحبت از قدرت است، بحث قدرت نیروهای مسلح تحت زعامت و رهبری مقام عظمای ولایت است که همه ما سرباز رهبر هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر چشم طمعی به کشور ما نمی‌شود و دشمن جرات این کار را ندارد بخاطر هم‌افزایی و همپوشانی و قدرت نیروهای مسلح است.

صادقی با بیان اینکه نیروهای مسلح، قدرت و توان این مملکت هستند، گفت: اگر امنیتی در کشور فراهم است بخاطر سبزپوشان و نیروهای مسلح ماست و باید این امنیت را قدر بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار