امام جمعه نکا:

عشق به شهادت بزرگترین شاخصه و مولفه معنویت است

امام جمعه شهرستان نکا عشق به شهادت را بزرگترین شاخصه و مولفه معنویت بر شمرد.
کد خبر: ۳۳۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ - 08February 2019

عشق به شهادت بزرگترین شاخصه و مولفه معنویت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدباقر محمدی لائینی» امام جمعه نکا در دیدار با نیروهای مسلح شهرستان نکا اظهار داشت: در 19 بهمن 57 نیروهای هوایی و همافران با امام خمینی (ره) اعلان بیعت کردند و این اقدام‌شان ضربه بسیار بزرگی به باقیمانده بی‌رمق رژیم شاه بود.

وی با بیان اینکه دیدار امروز شما نمادی از آن حرکت و خاطره است، افزود: به حق شعار امسال در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» است چون گذشته پرافتخاری داریم.

محمدی لائینی ادامه داد: علی‌رغم بعضی نواقص و کم و کسری‌ها در این 40 سال، در مجموع دستاورد بسیار قابل توجهی داریم و هیچ‌گاه تشکر به معنای نبود شکایت و گلایه نیست و شکایت و گلایه به معنای نبود تشکر نیست.

این مسئول بیان کرد: علی‌رغم سیاه‌نمایی دشمن، مقام معظم رهبری مکرر می‌فرمایند که من به آینده امیدوارم و آینده بسیار روشن است.

وی سهم قوای مسلح در افتخارآفرینی بسیار درخشان دانست و بازسازی‌ها و سازندگی‌ها را از نمونه آن برشمرد.

این مسئول اضافه کرد: دشمنان پروژه آشوب را برای براندازی در دست اقدام دارند اما مردم مومن پروژه انقلاب اسلامی را کلید زدند که سریع پیش می‌رود.

این مسئول با عنوان اینکه ملت و انقلاب ما معنویت دارد و این برای دشمن ما ناشناخته است، گفت: اگر معنویت انقلاب ما حفظ نشود، می‌شود یک پیکر بی روح که با کوچک‌ترین ضربه از پای در می‌آید.

وی عشق به شهادت را بزرگترین شاخصه و مولفه معنویت دانست و ادامه داد: برای روز 22 بهمن امسال که واقعا حساس‌است سنگ تمام بگذارید چون دشمنان مکرر از براندازی حکومت اسلامی و عبور نکردن از 40 سالگی انقلاب حرف می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار