امام جمعه کرمانشاه:

مردم در راهپیمایی ‌‌22 بهمن حضور گسترده داشته باشند/ وزارت خارجه جواب محکمی به اروپایی‌ها بدهد

آیت‌الله «مصطفی علما» حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را عاملی مهم در شکست توطئه‌های غربی‌ها عنوان کرد.
کد خبر: ۳۳۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 08February 2019

مردم در راهپیمایی ‌‌22بهمن حضور گسترده داشته باشند/ وزارت خارجه جواب محکمی به اروپایی‌ها بدهدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته استان با گرامی‌داشت سالروز پیروزی انقلای اسلامی‌، ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی برای مخالفین و دشمنان نظام خواهد بود.

آیت‌الله علما افزود: ما با مردم آمریکا کاری نداریم و منظور ما از شعار «مرگ بر آمریکا»، مرگ بر رؤسای جمهور و اطرافیان آنهاست.

وی با اشاره به پیشنهادات اخیر اروپا در مورد برجام و امتیازات در نظر گرفته شده توسط آنها، اظهار کرد: آن‌ها گفته‌اند ما به شما غذا و دارو می‌دهیم؛ آیا تحقیر از این بیشتر هم وجود دارد؟ ما به غذا و داروی آن‌ها احتیاجی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: وزارت خارجه باید جواب محکمی به اروپاپی‌ها بدهد و ما باید آن‌ها را تحقیر کنیم؛ آن‌ها حق ندارند در مورد نیروهای نظامی و تسلیحات موشکی ما حرف بزند.

آیت‌الله علما از همه مسئولین و دولت‌مردان خواست طبق فرمایش مقام معظم رهبری نگاه‌شان به داخل، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشد و تأکید کرد: دشمن هیچ خیری برای ما نمی‌خواهد و قدم مثبتی برایمان برنخواهد داشت.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به مقام والا و با عظمت  صدیقه کبری (س) و ایام فاطمیه از مردم خواست عزاداری درخور و شایسته مقام آن حضرت برگزار کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها