محمود عاطفی به دفاع پرس خبر داد

رونمایی از انیمیشن "ابرقهرمان ایرانی" در آینده نزدیک

رییس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه انیمیشن و تئاتر گفت: به زودی انیمیشن "ابر قهرمان ایرانی" در قالب پویانمایی معرفی و رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۷ - 09November 2014

رونمایی از انیمیشن

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، محمود عاطفی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در حاشیه جلسه هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس گیلان، با اشاره به تولید دو اثر فاخر در سازمان سینمایی دفاع مقدس کشور گفت: این دو اثر مراحل پیش تولید خود را طی میکند و جزء اولین برنامههای سازمان نوپای سینمایی دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: فیلم "سرلشکر شهید حسن باقری" توسط بنیاد فارابی و سریال "امیر سپهبد صیاد شیرازی" توسط شبکه یک سیما به مرحله تولید خواهد رسید.

رییس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس کشور گفت: این دو اثر شرح دلاورمردیهای دو فرمانده بزرگ در دوران آغازین دفاع مقدس است که با اتکا به ارزشهای انقلاب اسلامی توانستند رزمندگان غیوری را پرورش دهند.

عاطفی با اشاره به برنامههای سازمان سینمایی دفاع مقدس در حوزه انیمیشن و تئاتر افزود: به زودی انیمیشن "ابر قهرمان ایرانی" در قالب پویانمایی معرفی و رونمایی می شود.

وی گفت: این انیمیشن بر پایه فرهنگ دینی برای کودکان طراحی و آماده بهره برداری است.

رییس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس کشور در ادامه از اعزام گروههای تئاتر استانها به مناطق عملیاتی خبر داد و خاطرنشان کرد: گروههای تئاتر از 20 اسفند سال جاری تا 15 فروردین سال آینده در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها