به مناسبت 22 بهمن صورت گرفت؛

اعلام مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 10February 2019

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن سال 97 که در 82 نقطه خراسان شمالی برگزار می شود از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد و مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن امسال به این شرح است:

در شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی، راهپیمایی ساعت 9:30 از میدان شهید به سمت مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود و سخنران این مراسم آیت الله حسینی خراسانی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری است.

در شهرستان شیروان، راهپیمایی ساعت 9:30 از چهارراه دفاع مقدس تا مصلی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کوثری، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

در شهرستان گرمه، راهپیمایی ساعت 9:30 از میدان ارشاد تا چهارراه مرکزی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ 130 شهید دلجویان برگزار می شود.

در شهرستان راز، راهپیمایی ساعت 10 از میدان معلم تا شهرداری با سخنرانی یاران، دادستان بجنورد برگزار می شود.

در شهرستان غلامان، راهپیمایی ساعت 10 از ابتدای شهر تا میدان اصلی شهر با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

در شهرستان یکه سعود، راهپیمایی ساعت 10 از پایگاه مقاومت بسیج تا مسجد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صداقتی برگزار می شود.

در شهرستان آشخانه، راهپیمایی ساعت 9:30 از ورودی شهر تا مصلی نماز جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آزموده، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار می شود.

در شهرستان قاضی، راهپیمایی ساعت 9:30 از حسینیه تا مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شریعتی نژاد امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

در شهرستان جاجرم، راهپیمایی ساعت 10 از مسجد صاحب الزمان تا میدان امام، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خادمی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

در شهرستان فاروج، راهپیمایی ساعت 9:30 از مسجد آل یاسین تا چهارراه رضوی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمدی فرد، مدیر ستاد اقامه نماز استان برگزار می شود.

در شهرستان اسفراین، راهپیمایی ساعت 10 از مجتمع فرهنگی بسیج تا میدان امام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی پور، رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد برگزار می شود.

در شهرستان صفی آباد، راهپیمایی ساعت 10 از دفتر امام جمعه تا میدان شهدا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هوشمند نژاد، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

در شهرستان سنخواست، راهپیمایی ساعت 10 از امام زاده تا شهدای گمنام با سخنرانی غضنفری بخشدار سنخواست برگزار می شود.

در شهرستان شوقان، راهپیمایی ساعت 9:30 از میدان امام علی (ع) تا مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین معصومی، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

در شهرستان درق، راهپیمایی ساعت 9:30 از میدان امام تا گلزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

در شهرستان ایور، راهپیمایی ساعت 9:30 از میدان ولی عصر تا گلزار شهدا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیخ زاده امام جمعه این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها