برگزاری نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در شهرستان ایذه

اولین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان ایذه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۸ - 10February 2019

برگزاری نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در شهرستان ایذه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس شهرستان ایذه در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد.

«حسین نجفی» نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در نشست های شورای هماهنگی شهرستان های خوزستان اظهار داشت: شهرستان ایذه یکی از مناطقی است که نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس داشته است و ضرورت داشت که هرچه سریعتر این جلسه برگزار شود تا بتوانیم برنامه های مد نظر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را در این منطقه پیاده سازی کنیم.

وی افزود: در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس ایذه مقرر و مصوب شد که تاریخ شفاهی رزمندگان و اقشار مختلف این شهر از جمله عشایر بختیاری احصا، تدوین و منتشر شود همچنین شرایط یادمان ها و المان های شهدای گمنام این شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش دفاع پرس، شهرستان ایذه در استان خوزستان زادگاه سرداران فداکاری از جمله زنده یاد«قدرت‌الله منصوری» یکی از مناطق بختیاری نشین است که از ابتدایی‌ترین روزهای دفاع مقدس نقش ویژه ای در دفاع جانانه از مرزهای کشور داشت و پشتیبانی های گسترده ای در حمایت از رزمندگان به انجام رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها