یزدی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

لحظه به لحظه با بارش بیشتر باران به خیل جمعیت حاضر در میدان امیرچخماق افزوده می‌شد، زن و مرد، پیر و جوان امروز با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی برای ثبت تاریخی‌ترین جشن سال به سمت میعادگاه راهپیمایی ۲۲ بهمن حرکت کردند.
کد خبر: ۳۳۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵ - 11February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، راهپیـمایـی بـاشـکوه یــوم‌الله 22 بـهمـن، با حضور مـردم همـیشـه در صحنــه و بـصـیر یزد صـبح امروز به‌صورت همـزمان با سـراســر کشـور از سـاعـت 9:00 صــبح آغاز شد.

برنامه های جنبی جشن چهلم انقلاب در یزد از ساعت 8 صبح در میدان آزادی شروع شد و علرغم سردی هوا و بارش باران الهی حضور همه اقشار جامعه برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دیدنی  بود. 

گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان یزد نیز با چینش پرچم سه رنگ و پرافتخار ایران اسلامی به اجرای سرود حماسی پرداختند.

لحظه به لحظه با بارش بیشتر باران به خیل جمعیت حاضر در میدان امیرچخماق افزوده می شد، زن و مرد، پیر و جوان امروز با در دست داشتن پرچم ایران اسلامی برای ثبت تاریخی ترین جشن سال به سمت میعادگاه راهپیمایی 22 بهمن در حرکت بودنند.

گردشگران خارجی و اقلیت های زرتشتی نیز در میان جمعیت مشاهده می شوند، خبرنگاران و عکاسان رسانه ها و صدا و سیما به ثبت لحظات ناب و دیدنی مشغول هستند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی  در لحظات ابتدایی راهپیمایی 22 بهمن یزد، به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با حضور در صفوف مردم و پیشاپیش همه در راهپیمایی شرکت کرده و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس سر داد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد همزمان با آحاد مردم شریف دارالعباده یزد با حضور در مسیر راهپیمایی، به جمع راهپیمایان یزدی پیوست.

استاندار یزد را در این مراسم جمعی از مسئولان استان از جمله فرماندار و تعدادی از معاونان همراهی می‌کنند، استاندار یزد با حضور دراین مراسم با حضور در بین مردم، در کنار آنها راهپیمایی را ادامه داد.

راهپیمایان یزد امروز از دو مسیر میدان آزادی، خیابان فرخی، خیابان امام چهارراه شهدا همچنین چهارراه بعثت، خیابان امام به میدان امیرچخماق خواهند رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها