امیر محمودی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیشرفته‌ترین سلاح‌های کشور در اوج تحریم‌ها ساخته شد

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان ما توانستند در اوج تحریم‌ها پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را بسازند و صنعت دفاعی کشور را ارتقا دهند.
کد خبر: ۳۳۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 12February 2019

جوانان ما در اوج تحریم‌ها به پیشرفته‌ترین سلاح‌ها رسیده‌اند/ ایران به بالاترین قله‌ها رسیده استامیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با‌ خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی استکبارستیزی، روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان انقلاب به ویژه صهیونیسم بین‌الملل و آمریکای جهان‌خوار است.

وی ادامه داد: نشر فرهنگ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی باعث شده است که مردم ایران 40 سال در مقابل دشمنان قد علم کنند.

امیر محمودی افزود: در زمینه خودکفایی دفاعی امروز خوشبختانه به بالاترین سطح رسیده‌ایم و جوانان ما با تلاش خود توانستند در اوج تحریم‌ها پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را بسازند و صنعت دفاعی کشور را احیا کرده و ارتقا دهند.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه در حوزه علم، ایثار و شهادت و مردمی بودن انقلاب اسلامی دستاورد‌های عظیمی به دست آوردیم، گفت: یکی دیگر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است و امروز شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» در ایران محقق شده است.

وی افزود: امروز روحیه مقاومت در منطقه گسترش یافته است و نمونه آن هم محور مقاومت است که در مقابل مستکبران ایستاده است.

امیر محمودی با بیان اینکه مردم در تمامی صحنه‌ها پیروز میدان بوده‌اند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نمونه بارزی از ایستادگی مردم در برابر دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود مواجهه با تمامی سختی‌ها و فراز و نشیب‌های مختلف، به بالاترین قله‌ها رسیده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها