نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حفظ استقلال، دستاورد‌های مهمی را برای ما به ارمغان آورده است

حجت‌الاسلام «محمد حاج ابوالقاسم دولابی» گفت: حفظ استقلال بعد از گذشت ۴۰ سال، دستاورد‌های مهمی را برای کشور به ارمغان آورده که در این راستا می‌توان به جایگاه سیزدهم ایران در عرصه سیاسی و هجدهم در حوزه اقتصادی اشاره کرد.
کد خبر: ۳۳۲۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 11February 2019

انقلاب را به ۴۰ سالگی رساندیم و این نشان از زنده بودن آن دارد.به گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «محمد حاج ابوالقاسم دولابی» نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر «زنجان»، اظهار داشت: امروز زنجان به معنای واقعی کلمه پایتخت شور و شعور انقلابی بود و حضور پرشور مردم، این شور انقلابی را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شکوهمندانه‌تر کرد.

وی افزود: مردم پایتخت شور و شعور حسینی، همان‌گونه که در ایام محرم مدافع خون سالار شهیدان هستند، با شور انقلابی خود نشان دادند که از آرمان‌های امام راحل و انقلاب نیز دفاع خواهند کرد.

آیت‌الله دولابی با بیان این‌که زنجانی‌ها سهم به‌سزایی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند که نمونه بارز آن برگزاری اولین راهپیمایی بانوان زنجان بود، تصریح کرد: امروز که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بهتر است کارنامه این انقلاب را مرور کرده و اهتمام ویژه‌ای به آن داشته باشیم و فراموش نکنیم که اگر نعمت بزرگی چون استقلال را که این انقلاب به ما ارزانی داشته را فراموش کنیم، این فراموشی گرفتاری‌های زیادی را برای ما رقم خواهد زد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات قم، موفقیت‌ها و پیشرفت‌هایی که ایران اسلامی بعد از انقلاب در بخش‌های مختلف از جمله انرژی هسته‌ای، نانوفناوری، پزشکی و... به دست آورده است را همه در سایه استقلال و خودباوری دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف توانسته است با تکیه بر ایمان و خودباوری، رتبه‌های جهانی قابل توجهی را به دست آورد و جای بسی خوشحالی است که همه این عناوین و جایگاه‌ها بعد از قطع وابستگی حاصل شده که بسیار ارزشمند است.

آیت‌الله دولابی با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال، تصریح کرد: حفظ استقلال بعد از گذشت ۴۰ سال، دستاورد‌های مهمی را برای کشور به ارمغان آورده که در این راستا می‌توان به جایگاه سیزدهم ایران در عرصه سیاسی و هجدهم در حوزه اقتصادی اشاره کرد.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همواره پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و اجازه هیچ دخالتی را به دشمن نخواهیم داد، انقلاب را به ۴۰ سالگی رساندیم و این نشان از زنده بودن آن دارد و مردم امروز با حضور پرشور خود یک‌بار دیگر اعلام کردند که همچنان پایبند انقلاب هستند.

مدیر مرکز تخصصی فقه نظام، مهم‌ترین رسالت امروز مسئولان را در کنار مردم بودن و مراقبت از مسیر پیشرفت ایران اسلامی که همان حفظ استقلال است، دانست و تصریح کرد: باید با حفظ راهی که در پیش گرفته‌ایم و پشتیبانی از ولایت‌فقیه، شاهد توفیقات روزافزون برای ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها