امام جمعه چگنی:

امروز جوانان در عرصه نبرد رسانه‌ای و فضای مجازی آماده‌اند

حجت‎الاسلام و المسلمین محمد سوری گفت: جوانان ایران هم در عرصه جنگ سخت و هم در عرصه نبرد رسانه‌ای و فضای مجازی آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۳۳۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ - 11February 2019

امروز جوانان در عرصه نبرد رسانه‌ای و فضای مجازی آماده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین «محمد سوری» امام جمعه شهرستان چگنی امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دوره چگنی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین استراتژی‌های دشمن نفوذ است.

وی  با بیان اینکه امروز دشمن در حوزه‌های مختلف درصدد نفوذ است، گفت: دشمن با امید به منفعت‌طلبان و فرصت‌طلبان درصدد نفوذ در دستگاه سیاسی است.

امام جمعه چگنی با اشاره به اینکه دشمن در حوزه امنیتی درصدد تقویت گروه‌های تکفیری، پشتیبانی از گروه‌های سلطنت‌طلب و منافقین است، افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه است که همه ما باید نسبت به این ‌موضوع کاملاً آگاه و با بصیرت رفتار کنیم.

حجت الاسلام سوری تصریح کرد: خط فکری نظام ما، خط مشی مکتب قرآن است و اصول مسلم آن ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم است.

وی با بیان اینکه شهدا رفتند تا ما شاهد این امنیت و آسایش باشیم، خاطرنشان کرد: همه آن‌هایی که در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی در مقابل توطئه دشمن ایستادند و جنگیدند یادگاران دفاع مقدس هستند.

حجت‎الاسلام سوری در بخش دیگری از سخنان خود به حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی و مقابله با هجمه‌های دشمن در این عرصه اشاره کرد و گفت: امروز در عرصه جنگ نرم، نوجوانان و جوانانی قد علم کرده‌اند که هم در عرصه جنگ سخت آماده‌اند و هم در عرصه نبرد رسانه‌ای و فضای مجازی آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار