در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت؛

امضای طومار مخالفت با «FATF» توسط مردم اهواز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهر اهواز با ایجاد غرفه‌ای در مسیر راهپیمایی از مسؤولان، نمایندگان مجلس و مردم شهر اهواز برای امضای طومارنامه‌ای در مخالفت با FATF دعوت کرد.
کد خبر: ۳۳۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ - 11February 2019

امضای طومار توسط مردم اهواز در مخالفت با FATF

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهر اهواز با ایجاد غرفه‌ای در مسیر راهپیمایی از مسؤولان، نمایندگان مجلس و مردم شهر اهواز برای امضای طومارنامه‌ای در مخالفت با FATF دعوت کرد.

این طومارنامه توسط حجت‌الاسلام براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهواز امضا شد. ضمن اینکه تعدادی از نمایندگان مجلس ضمن حضور در غرفه حاضر به امضای طومار نشدند، همچنین مردم شهر اهواز از اقشار مختلف این طومار را امضا کردند و از تمام مسؤولان کشوری درخواست توجه به نظر و حرف مردم را داشتند.

متن طومارنامه به این شرح نوشته شده بود:

«جناب آقای حسن روحانی و هیات محترم وزیران»، «اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام»، «وکلای بزرگ ملت ایران در مجلس شورای اسلامی»، قرار بود مسؤولان پاسدار قانون اساسی، جمهوریت و استقلال کشورمان باشند.

اخیراً طرح برجامی دیگری موسوم به FATF در فضایی مسموم توسط برخی مسؤولان در حال پیگیری است، ظاهراً تجربه ناموفق برجام هنوز برایشان عبرت‌آموز نشده است و به‌ جای تقویت کشور دل به توافق با دشمن بسته‌اند، لکن می‌خواهند توافق FATF را به رهبری و نظام تحمیل کنند.

در زمانی‌ که جنگ تمام عیار و تحریم اقتصادی علیه ملت ایران تحمیل می‌شود دادن اطلاعات مالی به دشمن و اعتماد به او از طریق این معاهده راه را برای فشار بیشتر به کشور در این شرایط هموار می‌کند.

مگر پیوستن به FATF ما را مجبور به تحریم نهادهای داخلی و فشار به گلوگاه‌های اقتصادی کشور نمی‌کند؟

مگر رئیس FATF همان مسؤول وزارت خزانه‌داری آمریکا نیست که ریاست اتاق فکر جنگ اقتصادی علیه ایران را عهده‌دار است؟

هنوز یادمان نرفته کارگروه FATF کجاست تا با مافیای تأمین‌کننده تروریست‌های مسلح الأحوازیه برخورد کند؛ که هنوز که هنوز است داغ دل کودک شهید، فرزندمان «محمدطاها اقدامی» و هموطن‌هایمان را بر دلمان گذاشته‌اند.

ما مردم انقلابی اهواز درخواست می‌کنیم پازل نفوذ اقتصادی، امنیتی دشمن در کشور را با این قراردادها تکمیل نکنید؛ ملت برجامی دیگر نمی‌خواهد، همان‌گونه که رهبری عزیز فرمودند همانند تیم ملی فوتبال تلاشتان را بکنید حتی اگر نتیجه هم نگیرید، مردم تلاشتان را می‌بینند، شجاعت تان را می‌سنجند.

 آگاهانه و بصیرت‌مندانه می‌خواهیم که از حقوقمان دفاع کنید؛ این بار بیدارتر از همیشه‌ایم و اجازه تحمیل نمی‌دهیم .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار