ورود پنج کامیون تجهیزات پزشکی «بن سلمان» به پاکستان

تیم امنیتی و پزشکی ولیعهد عربستان وارد پاکستان شده‌ و قرار است مقدمات سفر وی را فراهم کند.
کد خبر: ۳۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ - 12February 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، تیم امنیتی و پزشکی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان وارد پاکستان شده‌ و قرار است، مقدمات سفر وی را فراهم کند.

بن سلمان قرار است 2 روز در پاکستان اقامت کند از این رو تیم تامین امنیت و پزشکان مخصوص وی وسایل مخصوص ورزش و سایر فعالیت‌های روز مره ولیعهد عربستان را به پاکستان انتقال می‌دهند.

تاکنون 5 کامیون که حاوی وسایل و تجهیزات پیچیده امنیتی و همچنین وسایل چوبی و ورزشی بن سلمان است به هتل محل اقامت او منتقل شده است.

علاوه بر این به زودی تیم‌های بزرگی از رسانه‌های عربستان نیز راهی پاکستان می‌شوند تا لحظه به لحظه سفر بن سلمان را پوشش دهند.

طبق اعلام سفیر عربستان در پاکستان بن سلمان به همراه هزار شخصیت مهم سیاسی، تجاری و فرهنگی عربستان 4 روز دیگر وارد پاکستان می‌شود و 2 روز در این کشور اقامت خواهد داشت.

طبق اعلام دولت پاکستان شخص عمران خان قرار است، از بن سلمان استقبال کرده و در تمامی لحظات سفر همراه او باشد.

سفر بن سلمان برای پاکستان به دلیل سرمایه‌گذاری بسیار سنگین عربستان در این کشور اهمیت دارد و دو هتل بزرگ پنج ستاره اسلام آباد و همچنین کاخ دولتی پنجاب جهت اقامت وی کاملا تخلیه شده است.

عبد الرزاق داود مشاور امور بازرگانی نخست وزیر پاکستان در این خصوص گفت انتظار داریم بعد از سفر بن سلمان عربستان بیش از 12 میلیارد دلار در این کشور سرمایه‌گذاری کند که اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: توافق درباره صادرات نفت عربستان به پاکستان که به صورت بازپرداخت بلند مدت انجام می‌شود از جمله برنامه‌های سفر بن سلمان به این کشور است.

داود اظهار داشت: سرمایه‌گذاری دو میلیارد دلاری برای راه‌اندازی نیروگاه برق گازی از دیگر برنامه‌های سفر بن سلمان است.

بر اساس این گزارش قرار است ولیعهد عربستان در پروژه پالایشگاه نفت و سیستم سوخت رسانی بندر گوادر سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها