دبیر کل جامع روحانیت مبارز تهران:

آمریکا تاریخ خود را تمام شده بداند/ 40 سالگی انقلاب نقطه عطف تاریخ است

دبیر کل جامع روحانیت مبارز تهران گفت: آمریکا باید تسلیم غالب جهانی بشود یا تاریخ خود را تمام شده بداند.
کد خبر: ۳۳۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 12February 2019

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامع روحانیت مبارز تهران و مشاور رئیس قوه قضائیه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: دشمن بداند دوران جدیدی در تاریخ جهان اتفاق افتاده است و روند جریانات حکایت از حاکم شدن نظم جدیدی دارد در حالی که دشمن هم به خوبی احساس خطر می‌کند و ما روزبه‌روز یک گام به جلو می‌رویم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما همراه با عنایت خاص خداوند بود، ادامه داد: درک 40 سالگی انقلاب موهبتی عظیم از سوی خداوند متعال است و شاکر این نعمت بزرگ هستیم که پس از 40 سال که هر لحظه منتظر یک حادثه یا اتفاق بودیم امروز نظاره‌گر شکوه و عظمت ملت هستیم.

مشاور رئیس قوه قضائیه افزود: پیروزی ما بر استکبار جهانی قابل تصور و پیش‌بینی حتی برجستگان، پیشتازان و صاحب‌نظران جهان‌دیده و تاریخ‌شناس نیز نبود.

پورمحمدی ملت ایران را سرمایه عظیمی دانست که در تاریخ بشر کمتر تکرار شده و با تأکید بر قدردانی و غنیمت دانستن این نعمت بزرگ خاطرنشان کرد: نگرانیم این فرصت‌ها با موقعیت‌های استثنایی به سادگی در اختیار ما قرار نگیرد چراکه 40 سالگی انقلاب نقطه عطف تاریخ است.

وی یادآور شد: 40 سالگی انقلاب اسلامی حکایت از حجم دشمنی‌ها و گواهی بر عظمت این انقلاب دارد که امیدواریم با فهم و بصیرت موقعیت کشور را در بالاترین سطح ببینم و تلاشی جدی برای حفظ و تداوم آن و اصلاح و جبران ضعف‌ها و اشتباهات داشته باشیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار