مراسم تجلیل از نویسنده گلستانی در گرگان برگزار شد

به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، در ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «چهل قلم» از «ابراهیم حسن‌بیگی» نویسنده گلستانی تجلیل شد.
کد خبر: ۳۳۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 13February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، در سلسله نشست هایی که جهت تجلیل از نویسندگان مطرح حوزه انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با نام «چهل قلم» و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اداره‌کل کتابخانه های عمومی گلستان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، سپاه ناحیه گرگان و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، ویژه برنامه‌ای را جهت تجلیل از «ابراهیم حسن‌بیگی» نویسنده  گلستانی توانمند حوزه فرهنگ و انقلاب برگزار کرد.

ابراهیم حسن‌بیگی متولد 1336 روستای خواجه نفس ازشهرستان بندر ترکمن است که بیش از 140 اثر از وی در حوزه داستان کوتاه، ادبیات کودک و نوجوان، فرهنگ، دین و دفاع مقدس منتشر شده است.

برخی از آثار او عبارتند از: اشکانه، ریشه در اعماق، نشانه های صبح، معمای مسیح، محمد، قدیس و... است که  به چندین زبان منتشر شده و جزو آثار پرفروش قرارگرفته است و اکنون عضو انجمن قلم ایران است.

تقدیر از این نویسنده گلستانی امروز چهارشنبه 24 بهمن ماه با حضور مسئولان استانی، اصحاب قلم و رسانه در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در ویلاشهر گرگان برگزار شد.

مراسم تجلیل از ابراهیم حسن بیگی نویسنده گلستانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها