فرمانده تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس:

ارتش بر پیمان خود با نظام و انقلاب اسلامی استوار است

سرهنگ زرهی ستاد «مهدی احمدی‌افشار» گفت: در 19 بهمن سال 57 ارتش همبستگی و اتحاد خود را با انقلاب و این نظام مقدس اعلام کرد و از آن زمان تا‌کنون در همه برهه‌های حساس انقلاب به‌ویژه جنگ تحمیلی بر پیمان خود استوار بوده است.
کد خبر: ۳۳۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 13February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ زرهی ستاد «مهدی احمدی‌افشار» فرمانده تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از خانواده‌های شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این استان نقش مهمی در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی از جمله جنگ تحمیلی داشته است.

فرمانده تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس با اشاره به نام‌گذاری 29 فروردین به عنوان روز ارتش، افزود: امام خمینی از انحلال ارتش جلوگیری کرد و با حمایت‌های خود این نیروهای خدمتگزار را در کشور استوار نگه داشت.

احمدی‌افشار گفت: در 19 بهمن سال 57 ارتش جمهوری اسلامی ایران همبستگی و اتحاد خود را با انقلاب و این نظام مقدس اعلام کرد و از آن زمان تا‌کنون در همه برهه‌های حساس انقلاب به‌ویژه جنگ تحمیلی بر پیمان خود استوار بوده و رشادت‌های زیادی از خود نشان داده است.

وی با اشاره به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس، عنوان کرد: در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی نیروهای دشمن نسبت به ما 10 به یک بود، اما با کرامات الهی و به پشتوانه ایمان مردم و رزمندگان، 2 گردان ما با یک تیپ دشمن مقابله می‌کرد.

فرمانده تیپ 37 زرهی نزاجا استان فارس به اهمیت تجلیل از خانواده‌های شهدا اشاره داشت و بیان داشت: همه کسانی که در دفاع از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده‌اند برای کشور و مردم قابل احترام هستند و به طور قطع خانواده این عزیزان هم باید مورد احترام واقع شوند، چرا که تکریم خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار