فراخوان همایش سراسری عملیات شمشیر داموکلس

فراخوان شرکت در همایش سراسری عملیات شمشیر داموکلس با موضوع دفاع سایبری آغاز شد.
کد خبر: ۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰ - 19September 2013

فراخوان همایش سراسری عملیات شمشیر داموکلس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شمشیرداموکلس (Damocles) به معنی خطری است که هر لحظه شاه را تهدید می کند و خوشی های شاه و حاکمان در هر آن با تهدید مرگبار روبرو است.


در دکترین شمشیر داموکلس، وضعیت سوریه، مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان به شکلی است که از سه زاویه شمشیر داموکلس اطراف گردن رژیم صهیونیستی قرار داده شده است و حال با چنین گروگانی، پیمان آتلانتیک شمالی است که طرح حمله به سوریه را در برنامه خود دارد.


دبیر اجرایی همایش سایبری «شمشیر داموکلس » گفت: نیروهای فعال در زمینه فضای مجازی که خود را ملزم به حمایت رسانهای از مقاومت و حریم اهل بیت و مبارزان همیشگی با خوارج زمان میدانند میتوانند در این حرکت سایبری شرکت کنند.


زارع افزود: علاقه مندان می توانند وبلاگ خود را در قالبهای طنز، گرافیک، فتوگرافی، فوتو طنز، اینفوگرافی، کلیپسازی، پادکست، یادداشت و مقاله ارائه کنند.


به گفته وی علاقه مندان از سراسر کشور تا ده مهر فرصت دارند وبلاگ خود را در سایت www.dideban.org ثبت کنند.


زارع با اشاره به راه اندازی دو کمپین مدافعان سایبری حرم و شهدای ترور در این همایش گفت : این دو کمپین بر اساس تحولات سوریه و ضربه گروه شعبانیه در به هلاکت رسانیدن اعضای منافقین ساکن در پادگان اشرف ، راهاندازی می شود.


همایش و مسابقه شمشیر داموکلس با همکاری مجموعه فرهنگی شهید باقری و شهید صیاد شیرازی پس از هفته دفاع مقدس از یازدهم مهرماه تا ابتدای آذر در اصفهان برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها