رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

تحقق منویات رهبری وظیفه یکایک کارکنان ناجا است/ پلیس باید حافظ ارزش‌های جامعه اسلامی باشد

حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» گفت: تحقق منویات رهبری و رساندن ناجا به تراز انقلاب وظیفه یکایک کارکنان است که برای انجام آن باید شبانه روز تلاش کرد.
کد خبر: ۳۳۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ - 13February 2019
تحقق منویات رهبری وظیفه یکایک کارکنان استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در جمع کارکنان انتظامی استان کرمانشاه، به دیدار اخیر فرماندهان ناجا با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار داشت: ایشان از حرکت رو به جلوی پلیس اظهار رضایت داشتند و تاکید کردند که این حرکت نباید متوقف شود.
 
وی همچنین با اشاره به این سخن رهبری که هنوز تا رسیدن به نیروی انتظامی تراز انقلاب فاصله وجود دارد، افزود: تحقق منویات رهبری و رساندن ناجا به تراز انقلاب وظیفه یکایک کارکنان است که برای انجام آن باید شبانه روز تلاش کرد.
 
 ادیانی با بیان اینکه برای تحقق منویات و خواسته‌های رهبری در خصوص ناجا تنها تلاش فرماندهان کفایت نمی‌کند، یادآور شد: همه کارکنان در هر جایگاهی که هستند باید تلاش کنند و با کمک و همراهی یکدیگر نیروی انتظامی هم تراز با انقلاب را شکل دهند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه به برخی ویژگی‌هایی که لازم است تا نیروی انتظامی هم تراز انقلاب شکل بگیرد اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها ارتقاء هوشیاری و هوشمندی کارکنان ناجا در مقابله با حوادث گوناگون است.
 
وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب از راه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: ناکام گذاشتن دشمنان از دستیابی به اهداف و خواسته‌های شان جزو مواردی است که پلیس باید در این راستا هوشیاری و اقدام به موقع  داشته باشد.
 
ادیانی تصریح کرد: یکی از بزرگترین تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب، راه اندازی تهاجم فرهنگی و ایجاد بی‌بندوباری در جامعه است که پلیس باید بتواند در این راستا به خوبی نقش خود را ایفا و از اجرای نقشه دشمنان جلوگیری کند.
 
این مقام مسئول در ناجا خاطرنشان ساخت: در همین راستا پلیس تلاش می‌کند تا علاوه بر تامین امنیت اجتماعی، حافظ امنیت اخلاقی و ارزش‌های جامعه اسلامی نیز باشد.
 
وی در ادامه گفت: بصیرت کارکنان ناجا و خانواده‌های آنان و همچنین برخورد حکیمانه ماموران در عملیات‌های مختلف از دیگر ویژگی‌هایی است که پلیس برای تحقق خواسته رهبری در خصوص نیروی انتظامی هم تراز انقلاب باید از آن برخوردار باشد که خوشبختانه این خصایص در وجود آنها وجود دارد.
 
ادیانی همچنین پرهیز از اشرافی‌گری بین کارکنان ناجا را یکی از عوامل موفقیت پلیس برشمرد و گفت: ماموران نیروی انتظامی از این نظر در میان کارکنان نیروهای مسلح زبانزد هستند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه از عزم و اراده جدی فرماندهان ناجا برای افزایش سطح رفاه کارکنان خبر داد و گفت: همانگونه که فرمانده نیروی انتظامی بارها عنوان کرده اند سال آینده توجه ویژه ای به افزایش سطح رفاهی کارکنان خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: احداث منازل سازمانی و توسعه مراکز تفریحی و رفاهی از جمله اقداماتی است که فرمانده ناجا برای سال آینده در دستور کار قرار داده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار