هفتمین یادواره شهدای کوی شهید سلطانی‌منش اهواز برگزار شد

هفتمین یادواره شهدای کوی شهید سلطانی‌منش اهواز و گرامیداشت شهید مدافع حرم «جابر زهیری» در مسجد علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 14February 2019

هفتمین یادواره شهدای کوی شهید سلطانی منش اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، هفتمین یادواره شهدای کوی شهید سلطانی منش اهواز و گرامیداشت شهید مدافع حرم «جابر زهیری» شامگاه چهارشنبه 24 بهمن ماه در مسجد علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

در این مراسم آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز به ایراد سخن پرداخت و حاج «مصطفی مروانی» نیز با مداحی خود فضای این مراسم را معنوی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا برای رسیدن به خواسته هایشان با خدا معامله کردند و شکی نیست که هیچ‌کس در معامله با خدا ضرر نمی کند.

وی افزود: شهدا زنده و راهنما و روشنگر راه ما هستند. هرچه یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و به نسل های آینده معرفی کنیم به طور قطع راه ما راه امیدبخشی خواهد بود.

ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)، حوزه سه شهری امام حسین (ع) و کانون فرهنگی غدیر نور اهواز از مردم شهیدپرور و اهالی منطقه کوی شهید سلطانی منش اهواز در این مراسم میزبانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار