سردار پاکپور در جمع خبرنگاران:

نیروهای زمینی ارتش و سپاه از مقتد‌رترین نیروهای زمینی منطقه هستند

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز نیروهای زمینی ارتش و سپاه از بهترین و مقتدر‌ترین نیروهای زمینی منطقه هستند و این توانمندی مرهون تلاش‌ها و زحمات امثال شهیدان تهرانی‌مقدم و شفیع‌زاده است.
کد خبر: ۳۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰ - 10November 2014

نیروهای زمینی ارتش و سپاه از مقتد‌رترین نیروهای زمینی منطقه هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه برگزاری یادواره شهدای موشکی و سومین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید حسن طهرانی مقدم پیش از اینکه پدر موشکی سپاه باشد پدر توپخانه نیروی زمینی سپاه بوده است.

وی افزود: این شهید والا مقام از روزهای اول جنگ با به دست آوردن غنائم جنگی از رژیم بعث عراق به همراه شهید شفیعزاده توپخانه نیروی زمینی سپاه را تشکیل داد. در سال های۶۱ و ۶۲ شهید طهرانی مقدم به سمت مباحث دانش موشکی سوق پیدا کرد و پایه و اساس موشکی سپاه را پایه گذاشت.

سردار پاکپور با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم فردی دلسوز و نجیب بود که کمتر حرف میزد و بیشتر کار میکرد، تصریح کرد: از قبیل شهید مقدم، ما در سالهای دفاع مقدس در بحثهای تاکتیکی و طراحی عملیات کم نداشتیم که یاد آنها را هم گرامی میداریم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه در خصوص توانمندی نیروی زمینی سپاه گفت: امروز نیروی زمینی ارتش و سپاه از بهترین و مقتدرترین نیروهای زمینی منطقه هستند و این توانمندی مرهون تلاشها و زحمات امثال شهید تهرانی مقدم و شهید شفیعزاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها