امیر هادیان در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

بسترسازی نیروهای مسلح برای رشد و شکوفایی استعداد‌های جوان

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) بیانگر بروز و ظهور و شکوفایی استعداد‌های جوانان در دوران مقدس سربازی است و در واقع نیرو‌های مسلح، بستر رشد و شکوفایی این استعداد‌ها را فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۳۳۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ - 14February 2019

نیرو‌های مسلح باید بسترساز رشد و شکوفایی استعداد‌های جوان باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در حاشیه یازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز)، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این جشنواره با تدبیر ستاد کل نیرو‌های مسلح هر ساله برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره در ۱۰ محور برای انتخاب سربازان نمونه برگزار شده است.

وی افزود: جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با هدف تکریم جایگاه مقدس سربازی و تقدیر از سربازان بویژه نخبگان جوان برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم نام یازدهمین جشنواره جوان سرباز به «40 سال استمرار و مهارت آموزی» مزین شده است.

امیر هادیان با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا بر استفاده مفید از استعداد‌های جوان و ایجاد محیط بانشاط سربازی در نیرو‌های مسلح، بیان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، برنامه‌های مطلوبی را در راستای مهارت آموزی، ایجاد محیط با نشاط برای شکوفایی استعداد جوانان، تلاش برای تبیین ارزش‌های انقلابی و دینی تدوین کرده‌ایم.

این مقام ارشد نظامی با اشاره به برگزاری این جشنواره و لزوم اهمیت دادن به نسل جوان افزود: این جشنواره به صورت مجزا در یگان‌های نهاجا برگزار شده و امروز منتخبان جوان نیروی هوایی به عنوان الگویی در سطح ارتش و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: این جشنواره بیانگر بروز و ظهور و شکوفایی استعداد‌های جوانان در دوران مقدس سربازی است و در واقع نیرو‌های مسلح بستر رشد و شکوفایی این استعداد‌ها را فراهم کرده‌اند.

معاون هماهنگ کننده نهاجا با بیان اینکه سربازان یکی از مهم‌ترین ارکان مهم نیرو‌های مسلح در ارتقای توان دفاعی محسوب می‌شوند، گفت: نقش جوانان همواره باید مورد توجه قرار گیرد و به آنان بها داده شود تا توانمندی هایشان را بروز دهند، همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار