پیام استاندار خراسان جنوبی؛

اقدامات تروریستی نشان‌دهنده عجز دشمنان نظام است

«محمدصادق معتمدیان» در پیامی به مناسبت حادثه تروریستی شب گذشته تصریح کرد: اقدامات وحشیانه تروریستی، نشان از عجز و ناتوانی استکبار و دشمنان این نظام مقدس دارد.
کد خبر: ۳۳۳۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ - 14February 2019

اقدامات وحشیانه تروریستی، نشان از ناتوانی استکبار و دشمنان این نظام مقدس داردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدصادق معتمدیان» استاندار خراسان جنوبی در پیامی شهادت جمعی از رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

خبر اسفناک عملیات انتحاری تروریست های تکفیری در حمله به اتوبوس حامل رزمندگان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در استان سیستان و بلوچستان و مرزهای شرق کشور، که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از فرزندان شجاع و جان برکف ایران اسلامی شد، موجب تأثر و تألم خاطر اينجانب و همه مردم ايران اسلامی خصوصاً مردم شريف خراسان جنوبی گرديد.

به یقین، در روزهایی که ملت شریف ایران اسلامی در حضوری منسجم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، بار دیگر اقتدار و پشتیبانی شان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند، اینگونه اقدامات وحشیانه تروریستی، نشان از عجز و ناتوانی استکبار و دشمنان این نظام مقدس دارد و بدون تردید، این حادثه و همه نقشه های شوم دشمنان، نه تنها در عزم راسخ ملت در پشتیبانی از نظام خللی ایجاد نخواهد کرد؛ بلکه بر عزت و اقتدار ایران اسلامی خواهد افزود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت فرزندان برومند ایران اسلامی و عرض تسلیت به خانواده های داغدار اين عزيزان و همرزمان غیورشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند متعال، برای روح والای شهدای عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و شكيبايی و همچنين برای مجروحين شفای عاجل مسئلت می نمايم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/                                        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار