برگزاری نشست تخصصی معاونین فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور در اهواز

نشست تخصصی معاونین فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور در مجتمع فرهنگی فجر اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 14February 2019

برگزاری نشست تخصصی معاونین فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور در اهواز

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «جلیل دارا» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور امروز (پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه) در نشست تخصصی معاونین فرهنگی و اجتماعی بسیج اساتید کشور که در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایران یک نظریه به نظریات دیگر موجود در انقلاب اضافه شد.

وی با اشاره به این‌که هنگامی که پای ایمان و ارزش به میدان می‌آید هیچ چیزی نمی‌تواند در برابر این چنین انقلابی مانع ایجاد کند، بیان کرد: بشر به دنبال جریان معنویت‌خواهی بوده و مبنای شکل‌گیری انقلاب اسلامی نیز به سمت کمال و معنویت‌خواهی است که همین عامل سبب ماندگاری آن هم می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به این‌که سازمان زمینه‌ساز جذب همه اساتید با گرایش‌های مختلف سیاسی است، گفت: برخلاف برخی که نگاه بدبینانه دارند اما رهبرمعظم انقلاب در این زمینه افق بلندی را ترسم کرده‌اند.

وی پیام انقلاب اسلامی ایران را فراتر از داخل کشور برشمرد و خاطرنشان کرد: نگاه انقلاب اسلامی ایران فراملیتی و افق آن حوزه تمدنی است.

دارا به تبیین سیاست‌های سازمان بسیج اساتید کشور پرداخت و افزود: در حال حاضر به عنوان یک تشکیلات دانشگاهی نزدیک به 720 کانون در دانشگاه‌های سطح کشور فعالیت دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور گفت: سیاست نخست سازمان این است که به هیچ وجه به دنبال مناسبت‌زدگی نیست در واقع برنامه‌های بسیج باید از این فضا خارج شود، مناسبت‌ها باتوجه به خلاقیت و حرکت رو به جلو مطرح و پیش برده شوند. سیاست دوم سازمان بسیج اساتید جریان‌ساز بودن آن است در صورتی که عموما منفعل و پاسخ دهنده هستیم. 

وی اظهار داشت: سازمان بسیج اساتید باید به عنوان قشری جهادی و انقلابی عمل کند و نسبت به دغدغه‌های امروز جامعه در حوزه‌های مختلف واکنش نشان دهد.

دارا در پایان گفت: رهبرمعظم انقلاب فرمان آتش به اختیار دادند یعنی اینکه هرکسی در هر حوزه‌‌ای که می‌تواند اثرگذار باشد، وارد میدان شود که این رویکرد در بسیج اساتید باید اجرا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار