فیلمی که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداخت

حزب الله لبنان با ارسال یک فیلم برای تلفن‌های همراه مقامات صهیونیست درباره شهید عماد مغنیه ترس و وحشت را در میان آن‌ها برانگیخت.
کد خبر: ۳۳۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ - 16February 2019

فیلمی که رژیم صهیونیستی را به وحشت انداختبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العالم، نیرو‌های سایبری حزب الله لبنان با دسترسی به شماره‌های ده‌ها مسئول بالا رتبه رژیم صهیونیستی که عمدتا مشاور یا مسئولان سیاسی هستند، گروهی در پیام رسان واتس آپ تشکیل داده و در آن فیلمی را منتشر کرده که به آماده باش فوری نیرو‌های اشغالگر در مرز‌های اراضی اشغالی ختم شده است.

این اقدام حزب الله لبنان دقیقا در یازدهمین سالگرد ترور شهید عماد مغنیه انجام شده است. حزب‌الله لبنان با این روش به تهدیدات بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز پاسخ داده است.

ویدئو ارسال شده توسط حزب الله حاوی تصاویری از مغنیه است که در مرز اراضی اشغالی قدم می‌زند و به یکی از محافظانش می‌گوید: اینجا شهرک «شلومی» است.

در این فیلم که به زبان‌های عربی، عبری و انگلیسی از طریق واتس آپ برای شمار زیادی از مسئولین صهیونیست ارسال شده است، مغنیه می‌گوید: انتقام گریز ناپذیر است، هدف واضح، مشخص و دقیق است، نابودی اسراییل.

شایان ذکر است که این فیلم برای نخستین بار منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها