مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

کتاب زندگینامه شهید «حسین عزیزی» چاپ می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ کتاب زندگی‌نامه شهید «حسین عزیزی» از شهدای دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۳۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸ - 16February 2019

«امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، چاپ کتب مرتبط با حوزه دفاع مقدس را از مهم‌ترین رسالت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و اظهار داشت: این امر در راستای حفظ آثار مرتبط با شهدا و شناسایی هر چه بیشتر شهدای دوران دفاع مقدس به نسل جوان انجام می‌شود.

وی از چاپ کتاب زندگی‌نامه شهید «حسین عزیزی» از شهدای دوران دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این شهید والامقام در سال ۱۳۴۰ در روستای «تراب» از توابع شهرستان «لنده» چشم به جهان گشود و در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دست‌نوشته‌هایی از زندگی‌نامه خودنوشت این شهید والامقام جمع‌آوری شده که در این دست‌نوشته‌ها به زندگی شهید از بدو تولد تا زمان شهادت پرداخته شده است.

آسمند ابراز کرد: کتاب زندگی‌نامه این شهید والامقام به زودی چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار