مسئول بسیج دانش آموزی بوشهر:

راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در فضای دانش‌آموزی است

«مهراب کیانی» با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در فضای دانش‌آموزی است گفت: اثرگذارترین اردوی که در فضای دانش آموزی برگزار می‌شود سفر معنوی راهیان نور است.
کد خبر: ۳۳۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ - 17February 2019

راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در فضای دانش آموزی است

«مهراب کیانی» مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با بیان اینکه سفر راهیان نور امسال همچون سال‌های گذشته با قدرت و حضور 8 هزار و 668 دانش آموز پسر و دختر بوشهری برگزار شد، اظهار داشت: علاقه و انگیزه دانش آموزان نشان از این داشت که هویت انقلابی و هویت دینی و مذهبی هنوز در قلب دانش آموزان طول بردارد.

وی گفت: دانش آموزان امروز با شهدا ارتباط برقرار می‌کنند برخی‌ها می‌گویند که دانش‌آموزان امروز مانند دانش آموزان دهه 60 نیستند و این درست نیست در واقع دانش آموزان امروز مانند دانش آموزان دهه 60 شاید خیلی قوی‌تر از آنها با انگیزه به شهدا عشق می‌ورزند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به اینکه دانش آموزان توانسته‌اند با شهیدان ارتباط برقرار ‌کنند گفت: این حضور پرشور دانش آموزان یاد شهدا را به فضای مدرسه‌ها کشانده است و اثر ویژه‌ای داشته است.

کیانی با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین حرکت فرهنگی در فضای دانش آموزی است خاطرنشان کرد: اثرگذارترین اردوی که در فضای دانش آموزی برگزار می‌شود سفر معنوی راهیان نور است.

وی ضمن اشاره به اینکه کتاب‌ها در حوزه ی شهدا بسیار در بین دانش‌آموزان طرفدار و مخاطب دارد تأکید کرد: یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در بین دانش آموزان است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر با یادآوری اینکه ما اشک‌های دانش آموزان را در راهیان نور با چشمان خود دیده‌ایم  ابراز داشت: دانش‌آموزان با همبستگی و اتحاد خیلی قوی‌تر و زیباتر از سیستم‌های اداری و دولتی یادواره‌های شهدا را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها