سردار حسن‌خانی:

لزوم توجه به کشف علمی جرم/ به حفظ وضع موجود قانع نیستیم

رئیس جدید پلیس آگاهی ناجا گفت: نسبت به وضع موجود به هیچ وجه نباید راضی باشیم، بلکه باید تلاش کنیم که میزان دستاورد‌ها و موفقیت‌هایمان به طور چشمگیری ارتقا یابد.
کد خبر: ۳۳۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ - 18February 2019

به حفظ وضع موجود قانع نیستیم/لزوم توجه به کشف علمی جرمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محسن حسن‌خانی» رئیس جدید پلیس آگاهی ناجا در جلسه معارفه خویش در پاسخ به این سوال که شاخص‌ترین اولویت کاری‌تان در مسئولیت جدید چه خواهد بود؟ اظهار داشت: تلاش برای اجرایی کردن و تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری از پلیس آگاهی ناجا و تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، از اولویت‌های اساسی است.

وی با تأکید بر اینکه پلیس باید مأمن و مورد وثوق مردم باشد، افزود: آحاد مدیران، افسران، درجه داران و کارکنان پلیس آگاهی باید دست به دست هم دهند تا با بهره گیری از ظرفیت‌های عظیم درون سازمانی، موفقیت‌ها را افزایش دهیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به تأکیدات فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: پیرو اشارات سردار اشتری به هیچ وجه نباید به حفظ موجود راضی باشیم، بلکه باید تلاش کنیم که میزان دستاورد‌ها و موفقیت هایمان به طور چشمگیری ارتقا یابد.

وی ادامه داد: توجه به کشف علمی جرم همچنین ارتقای روحیه و انگیزه خدمتی کارکنان پلیس آگاهی نیروی انتظامی نیز از راهبرد‌های اساسی در این پلیس خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها