دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با فرمانده مرزبانی استان+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با فرمانده مرزبانی این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۳۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 18February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (دوشنبه 29 بهمن­‌ماه) با حضور در ستاد فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم «ماشالله جانثار» فرمانده مرزبانی این استان دیدار کرد.

سردار جانثار در ابتدای این دیدار اظهار داشت: فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی این آمادگی را دارد تا در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای مرزبانی که مقام معظم رهبری از این شهدای والامقام به عنوان شهدای مظلوم یاد کرده‌اند، قدم­‌های مؤثری بردارد تا ضمن ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت، سیره زندگی شهدای مرزبانی را به نسل­‌های بعد نیز منتقل کند.

وی تأکید کرد: فرماندهی مرزبانی استان تا با تعامل بیشتر با اداره­‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی می‌­تواند در جهت جمع‌­آوری اسناد و آثار شهدای مرزبانی و احصاء نقش مرزبانی در دفاع مقدس این اداره‌­کل را یاری کند. ­

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان گفت: مجموعه­‌هایی که در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارند باید تلاش خود را در این حوزه بیش از پیش گسترش دهند تا آحاد مختلف مردم از معارف شهدا به عنوان ذخائر این مملکت بیشتر بهرمند شوند.

در ادامه این دیدار صمیمی، سردار یوسفعلی‌زاده در خصوص روند عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی و همچنین مأموریت‌­های اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس این استان مطالبی را بیان کرد.

وی افزود: بیشترین شهدای نیروی انتظامی مربوط به حوزه مأموریتی مرزبانی هستند؛ لذا معرفی یک نماینده از سوی فرماندهی مرزبانی استان جهت ارتباط با اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس استان در حوزه تدوین دانشنامه دفاع مقدس و احصاء تاریخ شفاهی پیشکسوتان ناجا در دوران دفاع مقدس ضروری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان بر حضور کارکنانی از نیروهای مسلح از هر یک از عضویت‌ها در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خراسان رضوی جهت پیشبرد مأموریت­‌های محوله تأکید کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها