فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

برای چالش‌ها جواب و راه منطقی داشته باشیم

سردار «مرتضی کشکولی» گفت: باید خودمان را آماده کنیم و برای چالش‌ها جواب منطقی پیدا کنیم و راه منطقی داشته باشیم و جهت حل مسئله‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی راهکار مناسب پیدا کنیم.
کد خبر: ۳۳۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ - 18February 2019

برای چالش‌ها جواب و راه منطقی داشته باشیمبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز (دوشنبه) در نشست سیاسی شورا و نخبگان بسیج اقشار لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب اسلامی یک اتفاق نادر در جهان است، اظهار داشت: هیچ انقلابی نتوانست از 10 سال بیشتر مسیرش را برود؛ ولی انقلاب اسلامی ایران پس از 40 سال مسیر را حفظ کرده است و هنوز هم خانواده شهید و شهادت سکه رایج ارزش‌هاست.

وی با بیان اینکه دین‌داری و مردم‌سالاری را حفظ کرده‌ایم، افزود: در انقلاب اسلامی آزادی بیان، مشارکت‌های سیاسی، اجتماعی و حفظ استقلال زبانزد است در همین راستا همدل و هم‌زبان می‌شویم تا خود را برای ورود به دهه پنجم که دهه سرنوشت‌ساز آماده کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: امیدواریم پایان این دهه تمدن اسلامی حاکم و به ظهور امام زمان (عج) منجر شود بر همین اساس برای این دهه سخت نخبگان باید پیشگام باشند؛ چراکه پیشرانی  بیشتر در ذهن و فکر است.

وی بیان کرد: باید خودمان را آماده کنیم و برای چالش‌ها جواب منطقی پیدا کنیم و راه منطقی داشته باشیم و جهت حل مسئله‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی راهکار مناسب پیدا کنیم.

کشکولی با اشاره به اهمیت ظرفیت نخبگان جامعه گفت: ما باید با کمک به مسئولان حاکمیت را توانمند و آماده‌باشیم، کادر سازی و مسئله‌یابی کنیم و همچنین ورزیدگی روح و ذهن محقق شود؛ چراکه جامعه متمدن و امام زمانی (عج) به طور حتم یک جامعه‌ نخبگانی  است که نیاز به نخبگان توانمند دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار