مسئول غرفه انتشارات «حماسه یاران» مطرح کرد؛

استقبال مردم از کتاب‌هایی با موضوع «خودسازی به سبک شهدا»

مسئول غرفه انتشارات «حماسه یاران» در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس کرمان با بیان اینکه کتاب‌هایی که با موضوع خودسازی به سبک شهدا نوشته می‌شوند، مخاطب بسیاری را به خود جذب می‌کند، گفت: در حوزه دفاع مقدس سوژه‌های بسیار نابی وجود دارد که متاسفانه خوب به آن‌ها پرداخته نشده است و یا به خوبی معرفی نمی‌شوند.
کد خبر: ۳۳۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ - 20February 2019

«علی اصغر سعدآبادی» مسئول غرفه انتشارات «حماسه یاران» از قم در نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمان اظهار داشت: تا کنون بیش از 80 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط این انتشارات به چاپ رسیده است.

وی با بیان اینکه کتاب‌هایی که با موضوع خودسازی به سبک شهدا نوشته می شوند، مخاطب بسیاری را به خود جذب می کند، افزود: در حوزه دفاع مقدس سوژه‌های بسیار نابی وجود دارد که متاسفانه خوب به آنها پرداخته نشده است و یا به خوبی معرفی نمی‌شوند.

سعدآبادی به کتاب «شانزده سال بعد» اشاره کرد و گفت: این کتاب به زندگی شهید «محمدرضا شفیعی» به روایت «حسین کاجی» و به قلم «زهرا حسینی مهرآبادی» است که جزء کتاب های پرفروش این انتشاراتی است که مخاطبان پرطرفدار آن جوانان هستند.

استقبال مردم از کتاب‌هایی با موضوع «خودسازی به سبک شهدا»////در حال ویرایش

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

دست‌هایم را جلو بردم. قفل شانزده سال دوری و انتظار را باید می‌شکستم.«بسم الله» گفتم و گره کفن را باز کردم. قلبم محکم می زد و کم مانده بود از جا کنده شود. شاید اگر می‌توانستم فریاد بزنم و ذره‌ای از حیرتم را بیرون بریزم، تحمل دیدن آن صحنه برایم راحت‌تر می‌شد. آنچه جلوی چشم‌هایم بود، با تمام دیده‌ها و شنیده‌هایم حتی دم تا آن روز تفاوت داشت. پلک‌هایم را چندین بار به هم زدم تا اگر خوابم یا در تنگی و تاریکی قبر به اشتباه افتاده‌ام، از فکر و خیال بیرون بیایم؛ ولی نه خواب بودم و نه اشتباه می کردم. بغض گلویم را فشار می‌داد. دلم می‌خواست فریاد بزنم. بگویم خدایا! چرا الان، چرا امروز، چرا باید اینطور محمدرضا را نشانم بدهی؟!.....

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار