حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در نشست خبری:

حامیان تروریست‌ها تاوان خواهند داد

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان گفت: عقبه این تروریست‌ها باید هزینه اقدامی را که انجام شده است، بپردازند.
کد خبر: ۳۳۴۰۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ - 19February 2019

حاجی صادقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عصر امروز در نشستی خبری که به مناسبت روز روحانیت و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: اطلاعات چهار هزار شهید روحانی جمع‌آوری شده است که امیدواریم سال آینده کنگره این شهدا را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اول اسفند که مصادف با سالروز شهادت «شهید محلاتی» است به نام روز روحانیت و دفاع مقدس نامگذاری شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه به حادثه تروریستی جاده خاش-زاهدان اشاره و بیان کرد: پس از کشف خانه تیمی تروریست‌ها، طراحان داخلی این اقدام تروریستی دستگیر شدند، که برخی از این دستگیر شدگان اهل پاکستان هستند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: به دنبال این دستگیری‌ها، اطلاعات خوبی به دست آمده است که البته این اقدام، گام اول است و عقبه این تروریست‌ها باید هزینه اقدامی را که انجام شده است، بپردازند.

وی گفت: دشمن از طریق نفوذ و تغییر ذائقه فکری و فرهنگی به دنبال اجرای اهداف خود در کشورمان است و جز این از دشمن انتظار دیگری نمی‌رود، اما اینکه تلاش آن‌ها چقدر کارایی دارد، موضوعی است که باید به آن توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران اضافه کرد: اما اینکه در حادثه تروریستی اخیر چقدر نفوذ دشمن نقش داشته است، باید صبر کرد تا نتیجه تلاش‌ها مشخص شود؛ البته در دستگیری‌هایی که انجام شد، شاهد دستپاچگی دشمنان هستیم، چون فکر نمی‌کردند که این‌گونه گرفتار شوند.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: این بیانیه در حقیقت منشور گام دوم انقلاب اسلامی است که معنای بسیاری دارد؛ پیام اول این بیانیه عنوان می‌کند در حالی که دشمن به دنبال نابودی انقلاب است، پایان ۴۰ سال را گام اول انقلاب اسلامی و مدیریت انقلاب در حال برنامه ریزی برای آینده انقلاب می‌دانیم.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که با وجود دشمنی‌های مختلف ماندگار بوده و پیشرفت داشته است، در حالی که هر یک از اتفاقاتی که در این مدت رخ داده است، می‌توانست هر حکومتی را سرنگون کند، اما انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: از سوی دیگر پیوند مردم و ولایت یکی از دلایل مهم شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب است؛ زیرا حضور مردم در صحنه همواره موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب شده است و دشمنان به دنبال آسیب زدن به این پیوند هستند به همین دلیل با فتنه‌های مختلف قصد تضعیف این پیوند را دارند؛ پس مسئولان و دستگاه‌های فرهنگی با توجه بیشتر باید موجب تقویت این پیوند شوند.

وی سپس با تاکید بر اینکه سپاه در بخش‌های که می‌تواند اعلام کند مانند شهر موشکی، عالی‌ترین امکانات را دارد، اما مهمترین دستاورد و داشته خود را اعتقادات و اتصالات به خدای خود می‌داند، بیان داشت: گسترش و انتقال هویت دینی، بصیرت دینی و معنویت به پاسداران یکی از مهمترین وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است تا پاسداران از لحاظ معرفت دینی به سطحی برسانند که بتوانند به خوبی از انقلاب اسلامی دفاع کنند و در این مسیر استقامت دینی داشته باشند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه سپاه شهید می‌دهد، افترا و تهمت می‌شنود، اما زهی خیال باطل که دشمن بتواند ما را از سنگرنشینی انقلاب خارج کند، گفت: باید مواظب باشیم تا ما را به کار‌های فرعی مشغول نکنند؛ زیرا یکی از کار‌های دشمنان این است که ما به کار‌های فرعی گرفتار کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سپاه نظامی است، ولی محدود به نظامی‌گری نیست، تاکید کرد: هرکجا خطری متوجه انقلاب شود، سپاه وظیفه و ماموریت حضور دارد؛ خواه در جبهه سخت، نیمه‌سخت و یا نرم باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با بیان اینکه خدمت‌رسانی در سپاه محدود به فعالیت‌های قرارگاه خاتم نیست، گفت: سپاه در برابر دشمنان و استکبار چهره‌ای «اشدایی» دارد، ولی در برابر مردم از چهره‌ای «رُحَمایی» برخوردار است؛ به عبارت دیگر سپاه اهل منطق، استدلال، رأفت و عشق به مردم است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار