تجلیل ازبرگزیدگان نخستین جشنواره فیلم کوتاه «مادران چشم انتظار»

برگزیدگان نخستین جشنواره فیلم کوتاه و فیلمنامه «مادران چشم انتظار» طی مراسمی با حضور مادران شهدای مفقودالاثر در سالن همایش‌های شهرداری قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۳۴۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 19February 2019
برگزیدگان نخستین جشنواره فیلم کوتاه «مادران چشم انتظار» در قم تجلیل شدندبه گزارش دفاع‌پرس، از قم، مراسم احتتامیه نخستین جشنواره «مادران چشم انتظار» با حضور سقائیان نژآد شهردار قم و جمعی از مادران شهدای مفقودالاثر برگزار شد.
 
مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم در این مراسم اظهار داشت: جشنواره مادران چشم انتظار و مادران شهداء به‌عنوان برکت و توفیق خاصی بود که در جریان برنامه‌های چله سرو طراحی شد.
 
وی تصریح کرد: در این جشنواره مشارکت بی‌نظیر هنرمندان اتفاق افتاد و در حالی که قرار بود این جشنواره تنها در استان قم باشد، آثاری را از سراسر کشور دریافت کردیم.
 
مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه ۳۰ فیلم فاخر و قابل اعتنا را دریافت کردیم، گفت: در برگزاری این جشنواره، ۶۰ فیلمنامه آماده شد و آثار هنری خوبی از آن‌ها ساخته می‌شود.
 
حسن مالکی‌نژاد، رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر قم نیز ابراز کرد: در جامعه امروز باید در مسیری قدم برداریم تا در روز قیامت شرمنده شهداء و مادرانی که چشم انتظار فرزندان خود بودند، نشویم. در 

آیین پایانی جشنواره فیلم و فیلمنامه مادران چشم انتظار که مزین به حضور پیکر پاک یکی از شهدای گمنام جنگ تحمیلی و پرچم آستان مقدس حضرت موسی مبرقع (ع) شد، از طوبی حجازی همسر شهید جاوید الاثر، مادر شهید مالامیری و همچنین مادر شهیدان کارکوب‌زاده با اهدای تابلو فرشی که از فرش‌های زیر پای زائرین حرم امام رضا (ع) بود، از سوی سقائیان‌نژاد، شهردار قم تجلیل شد.

تجلیل و قدردانی از خانواده‌های شهیدان عشریه و نیّری و همچنین برگزیدگان بخش‌های فیلم و فیلمنامه نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که در آیین اختتامیه این جشنواره انجام گرفت.
 
در بخش پایانی اختتامیه جشنواره فیلم و فیلمنامه مادران چشم انتظار، مقیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم، تندیس این جشنواره را به سقائیان‌نژاد شهردار قم اهدا کرد.
 
برگزاری نخستین جشنواره فیلم و فیلمنامه مادران چشم انتظار یکی از برنامه‌هایی بود که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تدارک دیده بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها