فرمانده دوران دفاع مقدس خبر داد؛

برگزاری یادواره ۲۶ شهید سادات امام‌زاده نورالدین (ع) در «دهدشت»

«سید شکرالله واهبی‌زاده» از برگزاری یادواره ۲۶ شهید سادات امام‌زاده نورالدین (ع) در شهر «دهدشت» با حضور مسئولان کشوری و استانی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ - 20February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از دهدشت، «سید شکرالله واهبی‌زاده» فرمانده دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یادواره 26 شهید والامقام سادات امام‌زاده نورالدین (ع) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این شرایط و در این مقطع حساس بهترین کار برای ادامه راه شهدای والا مقام و معرفی سیره شهدا به جامعه و نسل بعد از جنگ، برگزاری یادواره‌های شهدا است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: این مراسم روز پنجشنبه 9 اسفندماه ساعت 14:30 تا 17 در گلزار مطهر شهدای دهدشت با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.

واهبی‌زاده عنوان کرد: آیت‌الله «سید شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و سردار «علیرضا افشار» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و رئیس شورای عالی اندیشه‌ورزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره سخنرانی خواهند کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت را می‌توان با برگزاری یادواره‌ها و زنده نگه داشتن یاد شهدا به نسل‌های بعد از جنگ و جامعه منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار