معاون سپاه استان کرمانشاه:

سومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون آماد و پشتیبانی سپاه کرمانشاه از برگزاری سومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روز دوشنبه ۶ اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 20February 2019

سومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی در کرمانشاه برگزار می‌شود //عکس کشیده شده است/// عکس بهتر لحاظ شود///سرهنگ پاسدار «علی علیزاده» دبیر اجرایی یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه، ضمن اشاره به نقش موثر رزمندگان آماد، پشتیبانی و تدارکات سپاه استان کرمانشاه در دفاع مقدس اظهار داشت: سومین یادواره شهدای تدارکات سپاه کرمانشاه روز دوشنبه 6 اسفندماه ساعت 9 در حسینیه ثارالله سپاه استان برگزار می‌شود.

این مسئول افزود: این یادواره با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و همچنین مسئولان آماد و پشتیبانی سپاه‌های کشوری و استان کرمانشاه با سخنرانی سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل کوثری» جانشین قرارگاه ثارالله و با مداحی «مهدی سلحشور» برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: مردم جمهوری اسلامی ایران 40 سال با ایثار و از خودگذشتگی در دفاع از میهن اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، امروز نیز در همه صحنه ها آماده دفاع از نظام جمهوری اسلامی هستند.

علیزاده گفت: شهیدان گرانقدر و والامقام به دلیل دفاع از ملت و کشورشان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای مردمشان فراهم کنند و امنیت امروز کشور ایران اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهداست.

معاون آماد وپشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با یادآوری این نکته که در فرآیند برگزاری اولین یادواره شهدای آماد تعداد 150 شهید شناسایی شده اند، عنوان کرد: در سومین یادواره شهدای تدارکات تعداد 22 شهید دیگر شناسایی شده‌اند که به این ترتیب تعداد شهدای آماد و پشتیبانی دفاع مقدس در استان کرمانشاه به 177 نفر رسیده است.

وی در تشریح اهداف برگزاری این یادواره افزود: مهمترین هدف برگزاری این یادواره تشریح و ثبت نقش موثر و کم نظیر رزمندگان آماد، پشتیبانی و تدارکات استان کرمانشاه در دفاع مقدس است؛ وی در تشریح عرصه های حضور رزمندگان تدارکات و پشتیبانی در دفاع مقدس گفت: آبرسانی، تغذیه، فراهم آوردن مهمات، ترابری، سوخت رسانی، اعزام نیرو، جمع آوری کمک های مردمی و بسیاری دیگر از امور جنگ بر عهده رزمندگان آماد و پشتیبانی بوده است.

دبیر اجرایی یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان صحبت‌هایش به معرفی شهدای شاخص تدارکات دفاع مقدس در استان کرمانشاه پرداخت و گفت: شهید ابراهیم معطری، شهید جانعلی کرمی، شهید غلامحسین دست انبوه، شهید مهندس جواد فیاض مهر، شهید حمدالله دکامی زاده، شهید محمد اسدی‌نژاد از شهدای شاخص دفاع مقدس هستند که در عرصه آماد، پشتیبانی و تدارکات جنگ جاودانه شدند؛ نقش موثر رزمندگان تدارکات کرمانشاه در دفاع مقدس غیرقابل چشم پوشی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار