ما پیروزیم-۱/

بهسازی محورهای کرمانشاه به منظور میزبانی از کاروان‌های راهیان نور

«مسعود شریفی» از بهسازی محورهای استان کرمانشاه به منظور میزبانی از کاروان‌های راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸ - 20February 2019

بهسازی محورهای استان به منظور میزبانی از کاروانهای راهیان نوربه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مسعود شریفی» مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در خصوص عملکرد حوزه مدیریت ساخت و توسعه راهها به منظور مساعد هرچه بیشتر شرایط تردد کاروانهای راهیان نور در مناطق عملیاتی استان اظهار داشت: در حال حاضر باند دوم بزرگراه اسلام آباد - پل دختر به طول ۵۷ کیلومتر بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این مسیر علاوه بر تردد زوار حسینی به سمت عتبات عالیات از سمت مرز مهران، مسیر کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی ایلام را در استان کرمانشاه پوشش دهد.

وی به تعریض و بهسازی گردنه پاتاق و احداث باند دوم محور کرند غرب - سرپل ذهاب به طول ۵۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد هم اشاره کرد.

شریفی تاکید کرد: قطعه ۸ بزرگراه کربلا از سرپل ذهاب به سمت محور ریخک هم با طول ۸ کیلومتر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت و رشد داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با ابراز خرسندی از طی شدن مراحل پایانی احداث بزرگراه کربلا گفت: قطعات ۹ و ۱۰ بزرگراه در  انتهای سرپل ذهاب به سمت قصرشیرین و کمربندی قصرشیرین هم مجموعاً به طول ۲۵ کیلومتر بیش از ۲۳درصد مراحل احداث را پشت سرگذاشته است.

گفتنی است اجرای این پروژه ها بالغ بر ۷۱۱  میلیارد ریال هزینه داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها