سردار شکارچی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیچیده‌ترین تجهیزات دفاعی در ایران تولید می‌شود

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: امروز متخصصان کشورمان پیچیده‌ترین تجهیزات دفاعی را آن هم بدون کوچکترین وابستگی به بیگانگان تولید می‌کنند.
کد خبر: ۳۳۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 22February 2019

پیچیده‌ترین تجهیزات دفاعی را در کشورمان تولید می‌کنیمسردار سرتیپ «ابولفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص برجسته‌ترین دستاورد 40 سالگی انقلاب اظهار داشت: روحیه و مدیریت جهادی، برجسته‌ترین دستاورد 40 سالگی انقلاب است؛ مدلی که باید در تمامی عرصه‌های کشور اجرا کنیم.

سردار شکارچی ادامه داد: به عبارت دیگر چنانچه در تمام بخش‌های کشور این مدل را که در نیرو‌های مسلح وجود دارد و باعث اقتدارآفرینی برای مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با تحریم‌ها شده است، اجرا کنیم، هیچ مشکلی در کشور نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی‌ها فاقد چنین روحیه‌ای هستند، افزود: دولتمردان ما می‌توانند برای حل مشکلات کشور از این مدل نهایت بهره برداری را داشته باشند؛ زیرا با استفاده از این مدل توانستیم به اقتدار دفاعی و خودکفایی در ساخت تجهیزات دفاعی دست یابیم.

معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امروز متخصصان کشورمان پیچیده‌ترین تجهیزات دفاعی را آن هم بدون کوچکترین وابستگی به بیگانگان تولید می‌کنند؛ بنابراین مدل مورد اشاره مدلی تجربه شده است؛ یعنی این موضوع شعار نیست.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار