معاون مرکز ملی فضای مجازی:

مایوس کردن مردم و مسئولان از اهداف محاصره تبلیغاتی است

امیر خوراکیان گفت: دشمنان ما از رسانه‌های جمعی استفاده می‌کنند و ایجاد ترس کاذب و مایوس‌سازی مردم و حتی مدیران کشور از آینده دو هدف اصلی آنان از این محاصره تبلیغاتی است.
کد خبر: ۳۳۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲ - 21February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «امیر خوراکیان» در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه‌ای استان اظهار داشت: در طلیعه ادامه انقلاب اسلامی و پس از 40 سال موفقیت‌های پی‌ در پی و پیروزی در عرصه‌های مختلف در مقابله با دشمنان، ما مفتخر شدیم که بیانیه گام دوم را از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دریافت کنیم.

وی گفت: در حقیقت این بیانیه علاوه بر اینکه غبار از گذشته انقلاب برمی‌گیرد، تاریخ انقلاب و اتفاقاتی که ملت در 40 سال پشت سر گذاشتند را می‌زداید و با قلمی شیوا یادآوری و تحلیل گذشته را دارد و رسالت‌ها و مسئولیت‌های آینده را تبیین می‌کند که نباید مثل برخی فرمایشات دیگر با بی مهری و کم توجهی مواجه شود، زیرا این نقشه راه است و باید با آن فعالانه برخورد کنند که ابعاد آن روشن شود.

خوراکیان با بیان اینکه مخاطب اصلی این بیانیه جوانان هستند افزود: رهبری وظیفه جهادی جوانان را شکست محاصره تبلیغاتی دشمنان تلقی می‌کنند و برای شکست این میدان و گستره این محاصره تبلیغاتی، پلتفرم‌ها هستند، سکوهایی که بستر رسانه‌های اجتماعی واقع شدند، ما امروز با پدیده مهمی در دنیا مواجه هستیم که در آغاز بسیار ساده با آن برخورد شد.

معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: چهار برابر رشد جمعیت جهان، رشد پیام رسان ها را شاهد هستیم که داده‌های بزرگ در این رسانه ها جمع و از آن برای تحلیل مخاطب، ذائقه سنجی و دسته بندی استفاده می شود.‌

وی با بیان اینکه دشمنان ما از رسانه‌های جمعی استفاده می‌کنند و تولیدات کوچک را در سطح گسترده در فضای مجازی انتشار می‌دهند، تصریح کرد: ایجاد ترس کاذب و مایوس‌سازی مردم و حتی مدیران کشور از آینده دو هدف اصلی آنان از این محاصره تبلیغاتی است.

معاون مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه مسئولین باید هوشیار باشند زیرا مخاطب جوانان هستند افزود: اگر  به گستره این محاصره توجه نکنیم، میدان برای پلتفرم ها فراهم کردیم وخواسته یا ناخواسته به این محاصره تبلیعاتی کمک کردیم.

خوراکیان گفت: به شکست محاصره تبلیغاتی دشمن در توئیتر نزدیک شده‌ایم، حضور فعال با شناخت و همراه با مهارت لازم، نیازهای ما برای شکستن این محاصره تبلیغاتی است.

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدای رسانه و برگزیدگان جشنواره ابوذر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار