آیت‌الله اراکی:

جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش خواهد یافت/ دهه پنجم انقلاب آغاز فروپاشی آمریکاست

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هر جا آمریکا و طرفداران او حضور داشته باشند، جبهه مقاومت نیز در آنجا حضور خواهد داشت، گفت: آغاز فروپاشی آمریکا را اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۳۳۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ - 22February 2019

جبهه مقاومت در سراسر جهان گسترش خواهد یافت/ دهه پنجم انقلاب آغاز فروپاشی آمریکاستبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله محسن اراکی پنجشنبه شب در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید «جهاد مغنیه» که در سالن همایش پیامبر اعظم (ص) مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: پیام این اجتماع بزرگ این است که اگر تاکنون انقلاب اسلامی محدود به کشور ایران و منطقه بوده است در این آغاز دهه پنجم اعلام می‌کنم که جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: هر جا آمریکا و طرفداران او حضور داشته باشند، جبهه مقاومت نیز در آنجا حضور خواهد داشت و در آغاز دهه پنجم انقلاب آغاز فروپاشی آمریکا را اعلام می‌کنیم و هر جا نمادی از آمریکای جنایتکار و سرسپرده آن رژیم صهیونیستی است جبهه مقاومت نیز با اقتدار حضور خواهد یافت.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه دهه پنجم انقلاب اسلامی آغاز پیروزی جهانی است، عنوان کرد: وقتی جبهه مقاومت در لبنان و غزه پیروز می‌شود و مردم کشور‌های مختلف در برابر صهیونیست‌ها گرسنگی‌ها و فشار‌ها را تحمل کرده و با دست خالی و راهپیمایی سینه خود را سپر می‌کنند؛ این نشان از پیروزی جبهه مقاومت است.

وی مقاومت چهار ساله مردم یمن را پیروزی خواند و گفت: مقاومت این مردم نه فقط مقابل حمله نظامی دشمن است بلکه مقابل محاصره‌های مختلف از جمله اقتصادی است، مردم این کشور همه درد‌ها را به جان خریدند، اما مقاومت کردند و امروز جبهه مقاومت تا پیروزی کامل دست از مقاومت برنخواهد داشت و امروز اعلام می‌کند به درجه‌ای از بلوغ رسیده که تا درجه‌ای که ریشه دشمن را از پا درنیاورد از پانخواهد نشست.

اراکی از قم به عنوان پایگاه مقاومت نام برد و ادامه داد: همانطور که مردم ایران اسلامی، انقلاب اسلامی را از این شهر آغاز کردند، امروز نیز گام دوم انقلاب اسلامی را با لبیک به فرمایشات رهبری انقلاب اسلامی از قم آغاز می‌کنیم و با امام بزرگوار خود عهد و پیمان می‌بندیم که تا تحقق اهداف امام از پای ننشینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار