سرپرست کانون‌های مساجد لرستان خبر داد؛

رقابت 100 لرستانی در مرحله استانی جشنواره قرآنی مُدهامتان

محمد ابدالی‌پور گفت: بیش از 950 لرستانی در مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مُدهامتان شرکت کردند که از این تعداد، 100 نفر برگزیده مرحله شهرستانی به بخش استانی این سری از مسابقات قرآنی راه یافتند.
کد خبر: ۳۳۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ - 23February 2019

رقابت 100 لرستانی در مرحله استانی جشنواره قرآنی مُدهامتانبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمد ابدالی‌پور» سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان امروز (شنبه 4 اسفند ماه) در جمع خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مُدهامتان در لرستان خبر داد و اظهار داشت: مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان پنج‌شنبه دوم اسفندماه در خرم‌آباد برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره قرآنی در رشته‌های حفظ کل، حفظ ده جزء، حفظ یک جزء، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شده است.

ابدالی‌پور گفت: بیش ‌از 950 لرستانی در مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی «مُدهامتان» شرکت کرده‌اند که از این تعداد، 100 نفر برگزیده مرحله شهرستانی به بخش استانی این سری از مسابقات قرآنی راه یافته‌اند.

سرپرست دبیرخانه فرهنگی و هنری مساجد لرستان عنوان کرد: منتخبان مرحله استانی نیز به مرحله کشوری این جشنواره قرآنی که به میزبانی خراسان رضوی برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه بخش استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، بیان داشت: مسابقات بخش آقایان در مسجد امام علی (ع) کوی جهادگران خرم‌آباد و مسابقات بخش بانوان در دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی کوی جهادگران خرم‌آباد برگزار شد.

ابدالی‌پور متذکر شد: کشف استعدادهای قرآنی، نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌‌های قرآنی از اهداف و رویکردهای جشنواره قرآنی مدهامتان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها