فرمانده دوران دفاع مقدس:

«اردیبهشت مقاومت» یکی از زیبایی‌های تاریخ مازندران است

«حمیدرضا رستمیان» گفت: «اردیبهشت مقاومت» یکی از زیبایی‌هایی است که در تاریخ مازندران رقم خورده و نباید بگذاریم این مجاهدت‌ها به فراموشی سپرده شوند.
کد خبر: ۳۳۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ - 23February 2019

«اردیبهشت مقاومت» یکی از زیبایی‌هایی است که در تاریخ مازندران رقم خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «حمیدرضا رستمیان» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در جلسه ستاد بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» که امروز در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر 6، اظهار داشت: بیش از 200 شهید در این عملیات تقدیم شد تا عملیات بزرگتری در جزیره مجنون رقم بخورد که هنوز بخشی از پیکرهای شهدا در منطقه جا مانده است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یکی از زیبایی‌هایی است که در تاریخ مازندران رقم خورده است چرا که فرزندانی از این استان بزرگترین کار را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام در 2 هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرز این کشور انجام دادند که نباید بگذاریم این مجاهدت‌ها به فراموشی سپرده شوند.

«احمد برسلانی» فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا نیز هدف از برگزاری این مراسم را نشان دادن قدرت حضور مردم عنوان کرد و گفت: باید روی جوانان و نوجوانان کار کنیم و یادواره‌های شهدا را باشکوه‌تر و با کیفیت‌تر برگزار کنیم.

«عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بیان داشت: در برگزاری این مراسم پرداختن به محتوا اولویت داشته و باید کاری کنیم که اینگونه مراسم برای سال‌های سال تداوم پیدا کند و ماندگار شود.

«علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر 6 از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید حاجی‌زاده در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین برگزاری یادواره شهدای آمل در هفته دفاع مقدس و بزرگداشت حماسه ششم بهمن مردم آمل از برنامه‌های سال آینده به شمار می‌رود.

«عقیله ملازاده» فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب (س) و مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» با تأکید بر اینکه «اردیبهشت مقاومت» باید در تقویم ملی ما جای بگیرد، گفت: «اردیبهشت مقاومت» یعنی بچه‌های ما مقاومتی را در فاصله مکانی کم ولی در طول زمان زیاد به نمایش گذاشتند.

وی بر ضرورت محتوای اینگونه مراسم تأکید کرد و افزود: باید کاری کرد که مردم چرایی «اردیبهشت مقاومت» را بفهمند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار