اعطای حکم مسئولیت فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی به استاندار یزد

حکم مسئولیت استاندار یزد به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان كه توسط رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سردار سرتيپ بسيجی بهمن كارگر به امضا رسيده، توسط سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا هدایتی به وی اعطا شد.
کد خبر: ۳۳۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ - 23February 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد پیش از ظهر امروز با «محمد علی طالبی» استاندار دیدار و حکم مسئولیت استاندار به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی و رئیس هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تقدیم وی کرد.

در این دیدار سرتیپ دوم پاسدار هدایتی با اشاره به اهداف و ماموریت‌های بنیاد در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: یکی از راه‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده کشور احداث مراکز فرهنگی دفاع مقدس است و شکل‌گیری و احداث این مراکز در استان‌ها جایگاه ملی و فرا دستگاهی دارد که باید با مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی احداث شود تا تلاش‌های مردم استان يزد در هشت سال دفاع مقدس به نمايش گذاشته شود.

وی با بیان اینکه ساخت پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد افتتاح شده است برای موزه آرایی، افزود: برای موزه آرایی و تکمیل محتوای این پروژه نیاز به مساعدت استاندار و اعتبارات استاني خیران محترم استان و مردم عزيز استان است.

در پایان استاندار یزد با بیان اینکه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده و بالنده کشور امری ضروری است، گفت: باید کمک شود تا مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نیز همچون سایر استان‌های کشور به بهره برداری كامل برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها