سردار سلیمانی خبر داد؛

تلاش ناجا و دستگاه‌های ذی‌ربط برای کاهش تلفات جاده‌ای

جانشین فرمانده ناجا گفت: امیدواریم نتیجه همه اقدامات منجر به آن شود که در نوروز پیش رو کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد باشیم.
کد خبر: ۳۳۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷ - 24February 2019

تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ایبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا امروز در حاشیه همایش «عدالت ترمیمی» در جمع خبرنگاران درباره اقدامات پلیس برای آخر سال امسال و طرح‌های پلیس اظهار داشت: برای نوروز دو طرح اساسی داریم که یکی موضوع سرقت و دیگری تلفات جاده‌ای است؛ درخصوص طرح سرقت قرارگاهی پیش بینی شده است؛ البته برای حراست از منازل مردم نیز اقداماتی در دست داریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال اقدامات خوبی در ایام تعطیلات برای مقابله با افزایش پدیده سرقت انجام دهیم، تصریح کرد: اما موضوع دوم بحث کاهش تلفات جاده‌ای است که در این مسیر هم همکاری‌هایی با دستگاه‌های مختلف داشته‌ایم تا با رفع مناطق حادثه‌خیز و اصلاح برخی از معابر و سایر اقدامات شاهد کاهش تلفات جاده‌ای باشیم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: با اشاره به اقدامات ناجا و هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط گفت: امیدواریم نتیجه همه اقدامات منجر به آن شود که در نوروز پیش رو کاهش تلفات جاده‌ای را شاهد باشیم.

وی در خصوص بحث جابجایی لوازم منزل در تعطیلات نوروز هم اظهار داشت: هدف این است که مردم در آسایش بوده و مشکلی برایشان ایجاد نشود و از این رو اگر نیاز به تغییر و تحولی باشد به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار