صفارهرندی:

سرلشکر «سلیمانی» یک ضدداعشی واقعی و امریکا یک ضدداعشی بدلی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سرلشکر «قاسم سلیمانی» ضدداعشب واقعی است در حالی که آمریکا ضدداعش بدلی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۳۳۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 24February 2019

سردار «سلیمانی» یک رسانه و ضدداعشی واقعی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدحسین صفارهرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش «رسانه در گذر انقلاب» که در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با اشاره به نقش رسانه‌ها در جریان‌های مختلف اظهار داشت: رسانه انسان را تا قیامت به رستگاری هدایت و راهنمایی می‌کند.

وی از شهید افشردی به عنوان منظومه مقاومت در منطقه یاد کرد و گفت: گاهی وقت‌ها به واسطه سرعت در انتشار رسانه‌ای احتمال خطا و خلاء وجود دارد در حالی که کار امثال شهید آوینی و باغبانی، تاثیرگذار و ماندگار است زیرا تصور واقعی از مردمی که درگیر جنگ شدند، ارائه کرده است.

صفارهرندی به تقابل با دنیای غرب با ابزار گسترده و غیرقابل قیاس رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۰۰ شبکه رسانه‌ای به زبان فارسی علیه ایران اسلامی فعالیت می کنند.

وی با اظهار اینکه در حال حاضر سامانه رسانه‌ای با قدرت گوگل در حال حکومت کردن در جهان است، بیان داشت: اخیراً ۷۰۰ صفحه که منشأ پیام‌های انقلاب اسلامی بوده در فیس‌بوک مسدود کرده‌اند و عنوان شده در این صفحات، عربستان با جنایتکاران عالم مقایسه شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار اینکه کارکرد پیام قوی و قدرتمند بوده و پرده ریاکاری را از چهره قدرتمندان عالم کنار می‌زند افزود: آنهایی که مدعی تبادل آزاد هستند، جسارت به پیامبران را در این فضا آزاد می‌دانند ولی پیام علیه منافقان را مسدود می‌کنند.

وی با بیان اینکه در کشور برخی‌ها افتخار می‌کنند زیر پرچم منافقین عکس یادگاری می‌گیرند تصریح کرد: این‌ها اگر ضعفی در سیستم داخلی مسلمانان ببینند، آن را بزرگ جلوه می‌دهند و تظاهرات میلیونی ۲۲ بهمن برایشان جذاب نیست.

صفارهرندی با اشاره به وجود نفاق در برخی اصحاب رسانه که جنسشان مزدوری است اضافه کرد: با همه هجمه‌ها، تفکر مقاومت در حال رسوخ در کشورهای دیگر است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان اینکه سرلشکر «قاسم سلیمانی» اکنون به یک رسانه و یک ضدداعشی واقعی مبدل شده، گفت: سردار سلیمانی ضد داعش واقعی است در حالی که آمریکا ضدداعش بدلی به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نباید نگران آن بود که ابزارهای رسانه‌ای دست ما نیست بلکه باید روی پیام کار کرد تصریح کرد: پیام پایه سفت و محکم ما است و پایه‌های دیگر نظیر اقتصاد لرزان است.

صفارهرندی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: نباید کسانی که در زد و بندها و بده بستان‌ها فعال هستند را انتخاب کرد، بلکه باید کسانی را انتخاب کرد که در فقر ظاهری اما در غنای باطن هستند زیرا آنان سرمایه واقعی مملکت به شمار می روند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نگاه و تفکر سردار سلیمانی‌ها و اندیشه مقاومت باید حاکم شود به بیانیه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: برای تفسیر و تبیین این بیانیه در جامعه تلاش شود و رسانه مضامین مستتر در این بیانیه را تفسیر کنند زیرا تضمینی برای تداوم و رسیدن به چله دوم انقلاب خواهد بود.

وی با بیان اینکه دوره پیش رو، دوره تکامل انقلاب اسلامی خواهد بود متذکر شد: انقلاب اسلامی در حال نورافشانی است و باید رسانه‌ای متناسب با نورافشانی انقلاب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار