اختتامیه دومین جشنواره «ترنم فتح» در تهران

مراسم اختتامیه دومین جشنواره ترنم فتح امروز در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۴۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 24February 2019

اختتامیه دومین جشنواره «ترنم فتح» در تهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، مراسم اختتامیه دومین جشنواره ترنم فتح، ویژه گروه‌‌های موزیک و رزم نواز نیروهای مسلح، امروز  در سالن «اندیشه» دانشگاه افسری  و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

سردار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که میزبانی این جشنواره را عهده‌دار بود؛ در مراسم اختتامییه این جشنواره اظهار داشت: دومین جشنواره ترنم فتح، ویژه گروه‌های موزیک و رزم نواز نیروهای مسلح، در منطقه چهار که شامل استان‌های «سمنان»، « قم»، «البرز» و « تهران» بود، برگزار شد که نهایتاً چهار گروه که شامل گروه رزم نواز داشگاه افسری امام علی (ع) ارتش، گروه رزم نواز دانشکده افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، گروه دانشگاه نیروی انتظامی «امین» و گروه موزیک دژبان کل ارتش بود، به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را رشد و توسعه هنری نیروهای مسلح در حوزه آهنگ و موسیقی و همچنین هم افزایی و تبادل تجربه در کنار رقابت سالم با یکدیگر دانست.

در ادامه مراسم هر یک از این چهار گروه برنامه خود را بر روی سن اجرا کردند که مورد ارزیابی هیات داوران قرار گرفت.

هیات داوران در بیانیه پایانی جشنواره اعلام کرد؛ این هیات نظر نهایی خود را در خصوص گروه برتر در آینده‌‌ای نزدیک اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار