نگرانی سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس از تشکیل هسته‌های تروریستی داعش در شهر‌های مختلف این کشور

سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس بیم آن را دارند که صد‌ها حامی داعش در شهر‌های مختلف این کشور هسته‌های تروریستی تشکیل داده باشند.
کد خبر: ۳۳۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰ - 25February 2019

نگرانی سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس از تشکیل هسته‌های تروریستی داعش در شهر‌های مختلف این کشوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از صدا و سیما، سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس بیم آن را دارند که تروریست‌ها در تلاش برای تشکیل هسته‌های تروریستی در لندن و منچستر باشند؛ دو شهری که پیش از این نیز هدف حملات مرگبار قرار گرفته اند.

سازمان‌های اطلاعاتی انگلیس همچنین نگران آن هستند که افزون بر لندن و منچستر، هسته‌های تروریستی در شهر بیرمنگام و بسیاری دیگر از نقاط انگلیس تشکیل شوند.

یک منبع در گفتگویی اظهار کرد: داعشی‌هایی که به انگلیس باز می‌گردند، پس از ماه‌ها و یا شاید سال‌ها جنگ، با خشونت عجین شده، از نظر روحی آسیب دیده و به جنگیدن معتاد شده اند.

بر اساس این گزارش، «ام‌آی ۵»، سازمان اطلاعات داخلی انگلیس که مسئول انجام عملیات ضداطلاعاتی و امنیتی در داخل این کشور است، نگران آن است که صد‌ها حامی داعش هسته‌های تروریستی را برای ایجاد رعب و وحشت در خیابان‌های تقریبا همه شهر‌های انگلیس، تشکیل داده باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها