مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اعلام آمادگی 40 هزار دانش آموز مازندرانی جهت عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران از اعلام آمادگی حدود 40 هزار دانش آموز مازندرانی جهت عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۳۳۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ - 25February 2019

اعلام آمادگی 40 هزار دانش آموز مازندرانی جهت عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمد جعفری» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلای مازندران به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری پرداخت و اظهار داشت: در این راستا قریب به 600 مدرسه پیشگام شده و در قدم اول اقدام به قرائت بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری در صبحگاه مدارس کردند.

وی افزود: حدود 40 هزار دانش آموز بسیجی مازندران برای عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب ضمن همراهی و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با انتشار طوماری اعلام آمادگی کردند.

جعفری از نمایش بخشی از امضاء دانش آموزان بر این طومار در میدان امام ساری خبر داد و گفت: استقبال کم نظیر دانش آموزان به ما این نوید را خواهد داد که در انجام فرامین مقام معظم رهبری به سمت تمدن سازی گام برداشته که نتیجه و ثمره آن ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

این مسئول از بسیج دانش آموزی و دانش آموزان بسیجی به عنوان محور انجام فرامین و برنامه و ماموریت یاد کرد و متذکر شد: با این آمادگی کامل دانش آموزان می‌شود امیدوار بود که این نسل از انقلاب اسلامی، نسل نو و طراوت‌ها و رویش‌های جدید انقلاب اسلامی هستند و سرفصل جدید و نویی را آغاز خواهند کرد که بتوانیم کمک کار همه عرصه‌های انقلاب اسلامی در انجام فرامین مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار