سردار زارعی مطرح کرد؛

نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جایگاه سرباز در جامعه

مقام معظم رهبری بر موضوع سربازی بسیار حساسیت دارند؛ چرا که ایشان معتقدند سربازان از با اهمیت‌ترین افراد جامعه هستند.
کد خبر: ۳۳۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ - 25February 2019

نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جایگاه سرباز در جامعهبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) -جوان سرباز- که با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح اظهار داشت: همیشه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداریم؛ همه ما سربازهای کشور هستیم و سرباز هم می‌مانیم.

وی افزود: ما هر سال جشنواره حضرت علی اکبر (ع) را در چهار مرحله برگزار می‌کنیم؛ هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل و تقدیر از سربازان نمونه کشور در سطح نیروهای مسلح است.

معاون نیروی انسانی ناجا ادامه داد: هر سال در سطح نیروهای مسلح یکی از سازمان‌ها افتخار میزبانی را پیدا می‌کند که امسال نیز قرعه به نام نیروی انتظامی افتاد.

وی اظهار کرد: امروز مقوله سرباز که از پر اهمیت‌ترین موضوعات جامعه است، بسیار با گذشته تفاوت دارد. مقام معظم رهبری بر موضوع سربازی بسیار حساسیت دارند؛ چرا که سربازان از دید رهبر معظم انقلاب با اهمیت‌ترین افراد جامعه هستند. ایشان تاکید دارند که از سربازان استفاده بهینه شود.

معاون نیروی انسانی ناجا با تاکید بر اینکه باید فرصت جوانی را غنیمت شمرد، گفت: پیام مقام معظم رهبری پیرو چهل سالگی انقلاب اسلامی خطاب به جوانان بود و این اهمیت جوانان در انقلاب اسلامی از دید ایشان را نشان می‌دهد.

 در پایان این مراسم چند تن از فرماندهان و سربازان نمونه ناجا تقدیر شدند.

گفتنی است، از خانواده‌های شهید ناصرزاده، شهید مهرزاده خیری، شهید محمدرضا رفیعی‌نسب، شهید حسین محمدی، شهید میلاد محمدیان و شهید بهبودی نیز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار